کد خبر : 1865981 | 01 بهمن 1401 ساعت 17:36 | 20.2K بازدید | 27 دیدگاه

سپاهان-استقلال، بدون اشاره به اشتباه رضایی

نه تنها علیرضا رضایی، بلکه بهترین دروازه‌بان‌های جهان هم در بازی‌های مهم مرتکب اشتباهات غیرقابل پیش‌بینی می‌شوند.

سپاهان-استقلال، بدون اشاره به اشتباه رضایی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال که 5 امتیاز از پرسپولیس عقب بود، در حالی در برابر سپاهان تن به شکست دو بر یک داد که روی گل اول علیرضا رضایی مرتکب یک اشتباه مبتدیانه شد و روی گل دوم هم سیاوش یزدانی اشتباهی خطای پنالتی داد و موجب شد تا میزبان در ثانیه‌های پایانی بازی شانس پیروزی به دست بیاورد. با وجود این اشتباهات و نقش پر رنگ آن در شکست آبی‌ها در پایان دیدار سپاهان – استقلال ریکاردو ساپینتو اشاره‌ای به این موضوع نکرد!

معمولا در چنین روزهایی مربیان شکست تیمشان را به اشتباهات فردی ربط می‌دهند و این را بارها و بارها در کنفرانس خبری بعد از بازی در مصاحبه مربیان شنیده‌ایم: تیمم امروز خوب بازی کرد و به اشتباهات فردی باخت. اما سرمربی پرتغالی اصلا تمایلی نداشت در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپاهان به اشتباهات فردی بازیکنانش، به خصوص علیرضا رضایی، اشاره کند و تنها گفت: «مسئولیت با من است و اشتباه از من بود.» بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال هم در مصاحبه‌ای کوتاه پیرامون عملکرد شاگردش در بازی با سپاهان گفت: «علیرضا رضایی عالی بازی کرد.»

ناراحت‌تر از ریکاردو ساپینتو و بهزاد غلامپور در پایان بازی سپاهان – استقلال علیرضا رضایی بود که به نوعی خود را مقصر شکست استقلال می‌دانست و در چنین شرایطی ترجیح ریکاردو ساپینتو و بهزاد غلامپور حمایت از این دروازه‌بان جوان بود تا بار دیگر به شرایط بازی بازگردد. گاهی انگیزه زیادی برای ارائه بازی خوب در ترکیب تیم موجب چنین اشتباهاتی می‌شود و از آنجایی که ممکن است این دروازه‌بان باز هم برای آبی‌ها به میدان بیاید، کادر فنی تیم تلاش کرد، این فشار را از روی این دروازه‌بان جوان بردارد.

1793763

دیدگاه‌ها