کد خبر : 1866010 | 01 بهمن 1401 ساعت 19:39 | 6.5K بازدید | 5 دیدگاه

زبردست: این صحبت‌ها را نصیحت پدرانه برداشت کنند؛

گلایه‌های مدیرفنی مس رفسنجان از سرمربی نساجی

اکبر زبردست، مدیرفنی تیم فوتبال مس رفسنجان از حمید مطهری خواست با مراعات بیشتری درباره تیم‌ها و مردم شهرهای مختلف صحبت کند.

گلایه‌های مدیرفنی مس رفسنجان از سرمربی نساجی

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار مس رفسنجان و نساجی مازندران یکی از مسابقات پرحاشیه لیگ بیست‌ودوم بوده که حواشی آن همچنان ادامه دارد.

اکبر زبردست، مدیر فنی تیم فوتبال مس رفسنجان که سابقه‌ای نزدیک به دو دهه سرمربی‌گری در این تیم پیش از صعود به لیگ برتر را دارد، درباره اتفاقات دیدار نارنجی‌پوشان مقابل نساجی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: سال‌ها در تیم فوتبال مس رفسنجان بوده‌ام و در این مدت با تیم‌های زیادی بازی کرده‌ام. یکبار در قائمشهر با تیم نساجی در لیگ یک بازی داشتیم و باختیم. در این بازی خیلی از هواداران علیه ما شعار دادند، ولی هیچ‌وقت در کنفرانس درباره خبرنگاران یا هواداران قائمشهری صحبت نکردم. به هر حال حق هوادار است که تیمش را تشویق کند و البته کسی حق فحاشی و اهانت به هیچ‌کس را ندارد و هیچ‌وقت چنین اتفاقی موردتایید نیست، اما هیچ‌وقت آن عده از تماشاگران را با تمام مردم قائمشهر یکی نکردم.
او سپس با اشاره به اظهارات حمید مطهری در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر مس رفسنجان اضافه کرد: آقای مطهری جوان است و از نظر سنی جای پسر من است. دوست دارم این صحبت‌ها را نصحیت پدرانه یک مربی قدیمی برداشت کند. متاسفانه ایشان در مصاحبه مطبوعاتی‌‌شان صحبت‌هایی درباره مردم رفسنجان انجام داده‌اند که باعث ناراحتی تمام مردم شهر ما شده است. همان‌طور که گفتم اتفاقات بازی هیچ ارتباطی به مردم خوب رفسنجان ندارد.
زبردست با انتقاد از مصاحبه حمید مطهری ادامه داد: من عادت ندارم درباره این مسائل صحبت کنم اما وقتی صحبت‌های سرمربی محترم نساجی مازندران را شنیدم به من برخورد، چون صحبت‌های ایشان علیه کل مردم رفسنجان بود. مردم از من توقع دارند جواب این موضع‌گیری را بدهم. آقای مطهری مربی خوبی است و می‌تواند آینده بسیار خوبی داشته باشد. آقای ربیعی هم همیشه در مصاحبه‌های خود از حمید مطهری به عنوان یکی از مربیان آینده‌دار فوتبال ایران نام برده است.
زبردست بار دیگر به صحبت‌های حمید مطهری در نشست خبری پرداخت و گفت: وقتی مصاحبه آقای مطهری را دیدم، به عنوان کسی که سال‌ها در فوتبال است واقعا تاسف خوردم که او مردم و خبرنگاران شهر را زیر سؤال برد. چرا باید این اتفاق بیفتد؟

1793796
مدیر فنی مس رفسنجان درباره چگونگی میزبانی رفسنجانی‌ها از نساجی مازندران هم صحبت کرد: ما در رفسنجان هتل باکیفیت کم داریم و فقط یک هتل است که خودمان هم در آن مستقر هستیم. اما برای اینکه تیم‌های دیگر اقامت راحتی در شهرمان داشته باشند، بچه‌های خودمان را محدود می‌کنیم و اتاق‌های هتل را در اختیار تیم میهمان هم می‌گذاریم. حتی برخی بازیکنان تیم را به هتل‌های دیگر می‌فرستیم تا میهمان‌نوازی کرده باشیم. می‌توانید این را از تیم‌های دیگر سؤال کنید. حتی یک بار هتل خودمان را در اختیار گل گهر قرار دادیم و خودمان به کرمان رفتیم. این خصلت مهمان‌نوازی مردم رفسنجان و تیم شهر ماست.
او سپس با اشاره به اشتباهات داوری طی نیم فصل اول علیه مس رفسنجان گفت: اگر ما گاهی درباره اتفاقات داوری صحبت می‌کنیم، به خاطر این است که در نیم فصل اول آماری که کارشناسان اعلام کرده‌اند تیم مس رفسنجان بیشترین ضرر را کرده است. همین بازی رفت برابر نساجی مازندران را هم که ببینید، اشتباه داوری به سود تیم نساجی انجام شد. من همین حالا هم درباره بازی برگشت و داوری و اتفاقات آن حرف نمی‌زنم. ای کاش آقای مطهری هم همین کار را می‌کردند و درباره توپ جمع کن و داور و مردم رفسنجان حرف نمی‌زدند و نمی‌گفتند که سه امتیاز حق ما بوده است. ایشان از انتشار آماری گلایه کرده که هیچ ارتباطی به باشگاه ما ندارد و تمام رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی هم بارها درباره حق تضییع شده مس رفسنجان در رقابت‌های این فصل صحبت کرده‌اند.
مدیر فنی مس رفسنجان اضافه کرد: اتفاقات فوتبالی به هر حال همیشه هست و بهتر است این مربیان جوان که آینده خوبی پیش رو دارند، کمی رعایت کنند. فاصله مربی‌گری تا سرمربی‌گری بسیار زیاد است و دو دنیای متفاوت است. آقای مطهری سال‌ها به عنوان مربی در لیگ برتر بوده‌اند، ولی امسال اولین سال است که به عنوان سرمربی در این مسابقات حضور دارند. باز هم تکرار می‌کنم بهتر است ایشان وقتی می‌خواهند درباره مربیان دیگر، مردم یک شهر، خبرنگاران و... صحبت کنند، کمی مراعات داشته باشند. اگر ما هوای همدیگر نداشتیم، پس چه کسی می‌خواهد به مربیان کمک کند؟ این صحبت‌ها را به عنوان صحبت‌های یک مربی باتجربه که دوست دارد به مربی جوانی که جای پسرش است تجربه‌هایش را منتقل کند، برداشت کنید. در پایان برای تیم بزرگ نساجی، مردم عزیز و خونگرم قائمشهر و تیم خوب نساجی در ادامه رقابت‌ها آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها