کد خبر : 1866049 | 02 بهمن 1401 ساعت 08:00 | 7.1K بازدید | 6 دیدگاه

امسال گل زدن سخت‌تر شده

حردانی: مس خوشحال باشد از ما امتیاز گرفته

صابر حردانی که متخصص گلزنی با شوت از راه‌ دور است از عملکرد تیمش مقابل مس رفسنجان دفاع می کند.

حردانی: مس خوشحال باشد از ما امتیاز گرفته

به گزارش “ورزش سه”، صابر حردانی وینگر نساجی در خصوص تساوی این تیم مقابل مس رفسنجان به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود، تمام برنامه تاکتیکی آقای مطهری را در زمین اجرا کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم، می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم، مستحق کسب هر سه امتیاز بودیم اما در نهایت به تساوی رضایت دادیم، از اینکه نتوانستیم تیم پیروز میدان باشیم ناراحت هستیم اما به هر حال فوتبال همین است. به نظرم تیم مس باید خوشحال باشد که توانست یک امتیاز از ما بگیرد.

او در رابطه با وضعیت قضاوت داوران در این دیدار و دیگر بازی‌های نساجی ادامه داد: در این چند سالی که بازی می‌کنم هیچ وقت در مورد مسائل داوری صحبت نکردم، اما اشتباهات داوری در فصل جاری خیلی ما را اذیت کرد. سوت‌های‌ اشتباه، امتیازات زیادی را از نساجی گرفت و اگر اینگونه نمی‌شد، جایگاه تیم ما در جدول خیلی بالاتر از الان بود. امیدوارم که دیگر این اتفاقات برای ما پیش نیاید. در این بازی هم در دقایق پایانی، داور به اشتباه یک توپ را کرنر اعلام کرد، اگر این توپ تبدیل به گل می‌شد، تمام زحمات بازیکنان به هدر می‌رفت و ما همین یک امتیاز را هم از دست می‌دادیم.
حردانی در مورد عملکرد نساجی و وضعیت این تیم در جدول گفت: خدا را شکر نتایج خوبی در این فصل کسب کردیم، مقابل تیم‌های مدعی نمایش بسیار خوبی داشتم و الان در رده نهم جدول هستیم که البته با یک‌ بازی رتبه ها فرق می کند. در مجموع نساجی به نسبت فصول گذشته نتایج بهتری کسب کرد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم به رده‌های بالاتر صعود کنیم.

1790401
وی در خصوص عملکرد خودش به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر از عملکرد خودم راضی هستم‌ و دستورات فنی مربیان را در زمین اجرا می‌کنم، شاید در گلزنی و پاس گل آمار چندان خوبی نداشته باشم ولی در بسیاری از گل‌هایی  که نساجی به ثمر رساند، تاثیر گذار بودم. معمولا در ایران کیفیت و عملکرد  یک فوتبالیست را بر اساس تعداد گل های زده و پاس گل‌های ارسالی، ارزیابی می‌کنند اما سعی می‌کنم که در خدمت تیمم باشم تا به برتری برسیم، چرا که در صورت پیروزی تیم، من هم موفق می‌شوم.
او در مورد گل تماشایی‌اش به فجر سپاسی در جام حذفی عنوان کرد:  در فولاد هم توانستم مشابه این گل را به ثمر برسانم، در گذشته هم اقدام به شوت زنی کردم که تبدیل به گل نشد اما خدا را شکر در مقابل فجر، توپ به تور چسبید، امیدوارم باز هم موفق به انجام این کار شوم اما همانطور که گفته‌ام بیشتر سعی می‌کنم بازیکنان خط حمله را صاحب موقعیت کنم. گل زدن در این فصل با توجه به شکل بازی حریفان، بسیار سخت شده است.
او در رابطه بازی حساس نساجی مقابل سپاهان عنوان کرد: بازی آینده‌ مان مقابل سپاهان است، همه‌مان می‌دانیم که سپاهان تیم خیلی خوبی است، برای کسب هر سه امتیاز به میدان می‌رویم اما فوتبال غیر قابل پیش بینی است و نمی‌توانم با قاطعیت بگویم حتما برنده خواهیم شد.

حردانی در پایان یادآور شد: وضعیت چمن ورزشگاه وطنی مطلوب است، امیدوارم در حضور هواداران‌مان بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

دیدگاه‌ها