کد خبر : 1866060 | 01 بهمن 1401 ساعت 23:56 | 7.7K بازدید | 8 دیدگاه

با سقوط به رده نوزدهم جدول رده بندی

یازدهمین شکست اورتون: لمپارد در آستانه اخراج

اورتون با قبول شکست ۲-۰ امشب مقابل وستهم، با 15 امتیاز در جایگاه ماقبل آخر لیگ برتر انگلیس قرار گرفت تا کار لمپارد سخت تر شود.

یازدهمین شکست اورتون: لمپارد در آستانه اخراج

به گزارش "ورزش سه"، تعداد کمی از باشگاه‌های انگلیسی به اندازه اورتون داستان و اتفاق تاریخی دارند، اما همه آنهایی که این تیم را می شناسند می دانند که به ندرت پیش می‌آید که این حجم از نارضایتی را در تیم آبی پوش بندر لیورپول شاهد باشیم.

اورتون امشب مقابل وستهم شکست خورد تا به رده نوزدهم جدول رده بندی سقوط کرده و برای دومین فصل متوالی در منطقه قرمز سقوط به دسته یک قرار بگیرد. این موضوع خشم هواداران را به همراه داشت.

مدیران ارشد باشگاه اورتون از جمله رئیس هیئت مدیره، مدیر مالی و مدیراجرایی به دلایل امنیتی در بازی امشب حضور نداشتند؛ گویا آنها پیش بینی می کردند که قرار است شکستی دیگر رقم بخورد. براساس گزارش ها، بعد از بازی شکست 4-1 مقابل برایتون رئیس باشگاه مورد حمله فیزیکی قرار گرفته و یکی دیگر از مدیران نیز تهدید به مرگ شده بود.

1793911

هواداران اورتون در شرایطی از نتایج ضعیف تیم خود رنج می برند که از سال 2016 تا به الان، ششمین تیم لیگ برتر از نظر هزینه بوده اند. آنها اما فقط 15 گل در لیگ به ثمر رسانده اند تا دومین خط حمله ضعیف فصل باشند. شکست امشب مقابل رقیب مستقیم جدولی (وستهم) در شرایطی رقم خورد که لمپارد امیدوار بود با کسب سه امتیاز، کمی شرایط را به نفع خود تغییر دهد. در شرایط کنونی به نظر می رسد که ستاره سابق خط میانی چلسی در آستانه اخراج قرار گرفته باشد.

البته مشیری اصرار دارد که نیازی به تصمیمات عجولانه نیست اما به نظر می رسد که زمان آن رسیده که او ماشه را به نفع تیم و به خواسته هواداران بکشد. این اتفاق یک سال پیش برای رافا بنیتس رخ داد و او زمانی که آبی ها در مکان پانزدهم بودند، اخراج شد. همین رفتار در ادامه با رونالد کومان و مارکو سیلوا شد و این در حالی بود که هر دو مربی با اهداف بلند مدت جذب شده بودند.

لمپارد از زمان هاوارد کندال (فصل 98-1997) کمترین درصد برد در میان مربیان اورتون را داشته است. در چنین شرایطی به نظر می رسد که اخراج او، اعتراض زیادی به همراه نداشته باشد؛ البته عده زیادی از دوست داران اورتون عقیده دارند که مشکلات این تیم، فراتر از تغییرات این چنینی است.

دیدگاه‌ها