کد خبر : 1866140 | 02 بهمن 1401 ساعت 13:34 | 14.4K بازدید | 6 دیدگاه

سلمانی و حسینی آماده بازی‌های بعدی شدند؛

آینده متفاوت دو غایب بزرگ سپاهان مقابل استقلال

برخلاف انتظار در مصاف با استقلال خبری از حضور محمدرضا حسینی و یاسین سلمانی نبود.

آینده متفاوت دو غایب بزرگ سپاهان مقابل استقلال

به گزارش "ورزش‌سه"، مورایس در بخش میانی زمین در مصاف با استقلال از مسعود ریگی، امید نورافکن و محمد کریمی استفاده کرد که در بازی‌های قبلی هم به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین می‌شدند؛ تصمیمی که برای انتخاب مثلث تهاجمی تیم هم گرفته شد و مثل چند بازی اخیر طلایی‌پوشان اصفهانی این محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو بودند که در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

با این حال انتظار می‌رفت که یاسین سلمانی و محمدرضا حسینی به عنوان دو بازیکن مهم سپاهان حداقل در نیمه دوم وارد زمین شوند، اما در روزی که ژوزه مورایس تا دقیقه 88 فقط محمد قربانی و مانوئل فرناندز را وارد زمین کرده بود، محمدرضا حسینی و یاسین سلمانی که از ابتدای نیمه دوم گرم کردن را آغاز کرده بودند، پشت دروازه شمالی ورزشگاه نقش جهان ماندند و درنهایت هم فرصت بازی پیدا نکردند.

این دو بازیکن که در سرمای ورزشگاه نقش جهان بازی را از پشت دروازه استقلال زیر نظر داشتند، در پایان مسابقه به زمین آمدند و پس از تبریک به هم تیمی‌هایشان که یک مسابقه بزرگ را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، در کنار هم چند استارت سریع تا میانه زمین زدند و سپس راهی رختکن شدند.

محمدرضا حسینی یکی از بازیکنان سپاهان به شمار می‌رود که اخباری پیرامون حضورش در تیم‌های دیگر نظیر گل‌گهر شنیده می‌شود و با ادامه شرایط فعلی هیچ بعید نیست که او پس از سه سال و نیم حضور در سپاهان تصمیم به جدایی بگیرد.

در سوی دیگر اما خیال مسئولان سپاهان بابت ادامه حضور یاسین سلمانی که از مصدومیتی سخت برگشته راحت است. البته سلمانی که در بازی رفت برابر استقلال ستاره تیمش بود، در پایان فصل قصد جدایی دارد و احتمالا لیگی اروپایی را برای ادامه ماجراجویی‌اش برخواهد گزید.

دیدگاه‌ها