کد خبر : 1866154 | 02 بهمن 1401 ساعت 14:41 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

شروع سریع برای ۳ امتیاز؛

وقتی رحمتی یاد دوران گلری افتاد (عکس)

سرمربی آلومینیوم به دنبال پیروزی مقابل هوادار در شروع دور برگشت بود.

وقتی رحمتی یاد دوران گلری افتاد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یک پنالتی بحث‌برانگیز به سود هوادار در دقیقه ۲۰ کاری کرد تا آلومینیوم با وجود نمایش بهتر در شروع مسابقه، عقب بیفتد و همین مسئله کاری کرد سید مهدی رحمتی با حساسیت بیشتری نسبت به عملکرد بازیکنان‌اش بازی را دنبال کند و دستور به اجرای سریع‌تر تاکتیک‌ها داشته باشد.

رحمتی که در ۴۵ دقیقه ابتدایی دیدار مقابل هوادار در کنار خط بود، جنب و جوش زیادی داشت و در کنار اینکه دستورات تاکتیکی را به بازیکنان خود عنوان می‌کرد، به دنبال این بود تا هرچه سریع‌تر توپ‌ها را به دو مهاجم بلند قامت تیمش منتقل کنند یا نفوذ از کناره‌ها را داشته باشند و با این روش به گل برسند که حملات آن‌ها در نیمه اول تبدیل به گل نشد.

1794041

یکی از تصاویر جالب به ثبت رسیده از سید مهدی رحمتی در مسابقه دیروز مقابل هوادار، زمانی بود که او توپِ بیرون رفته و در حال دور شدن از کنار خط را  گرفت و مثل دوران دروازه‌بانی خود، سریع به جریان انداخت تا شاگردان‌اش زودتر بازی را شروع کنند و ایجاد موقعیت داشته باشند.

رحمتی حالا پس از دو تساوی پیاپی مقابل گل‌گهر سیرجان و هوادار، تیمش را آماده نخستین بازی خانگی دور برگشت مقابل صنعت نفت می‌کند و امیدوار است مثل دور رفت آبادانی‌ها را شکست دهند و حداقل دو پله در جدول بالا بروند و شرایط بهتری برای ادامه فصل پیدا کنند.

دیدگاه‌ها