کد خبر : 1866683 | 05 بهمن 1401 ساعت 13:11 | 33.8K بازدید | 24 دیدگاه

گرانیت ژاکا:

هرگز هیچ مربی‌ای شبیه به آرتتا نداشتم

گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال، می‎گوید پیش از این هرگز با هیچ مربی‌ای شبیه به میکل آرتتا کار نکرده است.

هرگز هیچ مربی‌ای شبیه به آرتتا نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فصل بسیار خوبی را تحت هدایت آرتتا سپری می‌کند و موفق شده تا نیم فصل به 50 امتیاز دست پیدا کند و در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرد. 
این تیم فاصله پنج امتیازی‌اش با منچسترسیتی را در حالی حفظ کرده که یک بازی هم از مدافع عنوان قهرمانی کمتر دارد و این فرصت را خواهد داشت که اختلاف امتیازش با این تیم را به هشت امتیاز برساند. 
ژاکا که یکی از مهره‌های کلیدی آرسنال برای رسیدن به این موفقیت است به 20min گفت: «فصل گذشته در سه بازی ابتدایی فصل شکست خوردیم. صبر بعضی افراد در همان زمان به پایان رسیده بود. اما حالا می‌توانید ببینید که وقتی به مربی زمان بدهید، چه اتفاقی رخ خواهد داد. نباید فراموش کنیم که این اولین تجربه سرمربیگری او است. آرتتا واقعا مربی خاصی است.»

1794923

این هافبک آرسنال با اشاره به توانایی‌های آرتتا اضافه کرد: «من مربیان بسیاری در طول دوران فوتبالم داشته‌ام اما هرگز مربی‌ای شبیه به آرتتا نداشتم. او طوری است که انگار 24 ساعت شبانه روز تمرکزش روی فوتبال است. همیشه چندین برنامه دارد اما مسئله فقط این نیست که از نظر تاکتیکی عالی باشد، او به عنوان یک انسان هم عالی و درجه یک است.»
به نظر می‌رسد که رابطه خوب این مربی جوان اسپانیایی با بازیکنانش به عامل موثری در موفقیت آرسنال در این فصل تبدیل شده است. 

دیدگاه‌ها