کد خبر : 1866961 | 07 بهمن 1401 ساعت 09:05 | 50K بازدید | 5 دیدگاه

چشم‌های روزبه خطا نمی‌بیند (عکس)

مصدومیت عارف غلامی و محمدحسین مردامند و همچنین اخراج سیاوش یزدانی از ترکیب موجب شد تا این بار، ریکاردو ساپینتو از یک بازیکن نام‌آشنا در قبل خط دفاعی استفاده کند.

چشم‌های روزبه خطا نمی‌بیند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ارنج تیم استقلال ریکاردو ساپینتو در بازی با ملوان به روزبه چشمی در خط دفاعی و بازی در کنار سیلوا رسید. این به سبب محدودیت‌ها در اردوی استقلال بود. محمدحسین مردامند مصدوم است و تصمیم بر آن شد که دیگر سیاوش یزدانی در کنار استقلالی‌ها نباشد. البته عارف غلامی یک هفته‌ای بود که به تمرینات عمومی تیم برگشته بود، اما ریکاردو ساپینتو که اعتقاد ویژه‌ای به بازی عارف غلامی در قلب خط دفاعی دارد، نمی‌خواست این بازیکن را قربانی بازگشت زودهنگام به ترکیب تیم کند، به خصوص که پیش از دربی بازگشت زودهنگام این بازیکن به تمرینات عمومی موجب مصدومیت دوباره‌اش شد. به همین خاطر در نهایت تصمیم بر آن شد که روزبه چشمی در کنار سیلوا در قلب خط دفاعی استقلال بازی کند. جایی که در گذشته بارها و بارها بازی کرده است.

روزبه چشمی در این بازی سه صحنه تاثیرگذار داشت. صحنه اول جایی بود که توپ را به هنرمندی هر چه تمام‌تر از روی خط دروازه برگرداند. صحنه دوم جایی بود که با یک تکل توپ را از جلوی هافبک تیم ملوان ربود و یک کارت زرد را به جان خرید تا دروازه استقلال از فروپاشی نجات یابد و صحنه سوم هم جایی بود که روی پاس خوب سعید مهری با ضربه سر دروازه تیم ملوان را باز کرد. در هر سه صحنه، حتی در صحنه‌ای که توپ را از جلوی هافبک ملوان دور کرد و یک کارت زرد به جان خرید، چشم‌های روزبه خطا ندید و دقیقا به توپ ضربه زد. سه ضربه تاثیرگذار و سهیم بودن در بازگشت استقلال به روزهای خوب و قرار گرفتن دوباره در مسیر قهرمانی. خیلی‌ها از استقلال ناامید شده بودند؛ اما این بازی نشان داد، آبی‌ها در کورس قهرمانی باقی می‌مانند و رقابت‌های لیگ برتر در هفته‌های آینده هم جذاب دنبال خواهد شد.

از سویی نمایش روزبه در قلب خط دفاعی و در کنار سلیوا نشان داد استقلال به جای سیاوش یزدانی یک بازیکن مطمئن در قلب خط دفاعی دارد که می‌تواند در غیاب عارف غلامی و محمدحسین مردامند به او بازی بدهد.

1795408
1795409

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها