کد خبر : 1867006 | 07 بهمن 1401 ساعت 13:38 | 21.4K بازدید | 4 دیدگاه

فرشاد احمدزاده و اشتباهی که زود تصحیحش کرد

فرشاد احمدزاده، وینگر راست سپاهان، واکنش عجیبی به تصمیم تعویضش در دیدار مقابل نساجی داشت.

فرشاد احمدزاده و اشتباهی که زود تصحیحش کرد

به گزارش "ورزش سه"، احمدزاده که در اوج آمادگی، یکی از بهترین بازیکنان روز گذشته سپاهان در ورزشگاه شهید وطنی و در بازی پیچیده مقابل نساجی بود، در دقیقه ۷۳ نسبت به تصمیم سرمربی برای تعویضش واکنشی عصبانی داشت و آنطور که از جایگاه خبرنگاران مشخص بود، او با غرولند و عصبانیت، زمین را ترک کرد و در شرایطی که محمد دانشگر سعی داشت به او دلداری بدهد، در حالی روی نیمکت رفت که گرمکن به تن نکرد و به نظر به ناراحتی‌اش روی نیمکت ادامه داد.

این موضوع موردسؤال خبرنگاران از سرمربی سپاهانی‌ها قرار گرفت که ژوزه مورایس با همان لبخند همیشگی و ذهن تند و تیزش در جواب به این سؤال گفت شاید فرشاد فکر می‌کرده اگر در زمین می‌ماند، برنده می‌شدیم. این جمله هم کنایی بود و هم دروغی در آن وجود نداشت، چرا که ظاهرا احمدزاده که از نمایش خود در این مسابقه راضی بود، احساس می‌کرده با ادامه کارش در ترکیب سپاهان می‌تواند کمک بیشتری به تیم کند.

خود احمدزاده نیز در پایان مسابقه، بعد از پایین آمدن ضربانش، مقابل خبرنگاران قرار گرفت و با آرامش به سؤال آنها درباره این لحظه پاسخ داد و گفت کل موضوع چیز خاصی نبوده و شاید به نوعی از این موضوع ابراز پشیمانی کرد.

در نهایت این بازیکن که دیروز هم بازی مفیدی برای سپاهان انجام داد، انتخاب اول ژوزه مورایس برای پست وینگر راست است و سپاهان حتی حاضر شده برای افزایش حاشیه امنیت محمد حسینی، بازیکن باسابقه خود را به گل‌گهر قرض بدهد. در این شرایط انتظار بزرگی کردن از بازیکن باتجربه و همیشه انرژیکی مثل فرشاد، به هیچ وجه اضافی نیست.

دیدگاه‌ها