کد خبر : 1867086 | 07 بهمن 1401 ساعت 20:14 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان یک تیم مصدوم داشت و برد!

تیم فوتبال پیکان در غیاب 9 بازیکن اصلی خود مقابل مس کرمان به میدان رفت و پیروز شد.

پیکان یک تیم مصدوم داشت و برد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی امروز مقابل مس کرمان به برتری یک بر صفر رسیدند که تعداد زیادی از بازیکنان این تیم در اختیار کادرفنی نبودند. پیکانی‌ها در هفته‌های گذشته با بدشانسی‌های متعددی از بعد مصدومیت نفرات خود مواجه شده‌اند و همین مسئله سبب شد تا 9 بازیکن اصلی خودروسازان مقابل مس کرمان غایب باشند.

علاوه بر مجتبی حقدوست، ستاره پیکانی‌ها که در بازی با سپاهان دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و مدت زیادی دور از میادین خواهد بود، تعداد کثیر دیگری از بازیکنان پیکان هم مصدوم شده‌اند. در بازی امروز پیکان مقابل مس نفراتی مثل امیر شبانی، دانیال جهانبخش، محمدحسین فلاح، امیرحسین عزیزی و تیتو اوکلو به دلیل مصدومیت غایب بودند.

1795576
ترکیب 11نفره پیکان مقابل مس، چهره‌های جدیدی را به خود دید؛ بازیکنانی که جایگزین نفرات مصدوم بودند.

محمد ناصری، دروازه‌بان خودروسازان نیز دیگر مصدوم پیکان است که در بازی امروز نامش در لیست دیده نمی‌شد. جالب اینکه اگر پیکانی‌ها رشید مظاهری را جذب نمی‌کردند، امروز عرفان اسفندیاری، دروازه‌بان سوم این تیم، مقابل مس به میدان می‌رفت.

همچنین علی رمضانی، هافبک جوان خودروسازان هم به دلیل برخی مشکلات مربوط به خدمت سربازی و معافیت تحصیلی نتوانست امروز تیم خود را همراهی کند تا پیکان با ترکیبی تازه‌تر مقابل مس حاضر شود.

با این حال، نفرات جایگزینی که با نظر مجتبی حسینی در ترکیب پیکان به میدان رفتند، توانستند عملکرد خوبی برجای بگذارند و در نهایت 3 امتیاز شیرین به حساب آنها واریز شد.

دیدگاه‌ها