کد خبر : 1867194 | 08 بهمن 1401 ساعت 11:56 | 24.4K بازدید | 3 دیدگاه

آمانوف، تلاش برای عکس یادگاری و دریافت دستمزد

با بسته شدن پنجره زمستانی تکلیف آمانوف هافبک ازبک استقلال هم مشخص شد و او به حضور خود در ترکیب تیم آبی ادامه خواهد داد.

آمانوف، تلاش برای عکس یادگاری و دریافت دستمزد

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو طی صحبت با باشگاه درخواست کرده بود، نام این هافبک ازبک از لیست خارج شود تا به جای او بازیکن جدیدی به ترکیب تیم اضافه شود. به همین خاطر مدیر عامل باشگاه استقلال صحبتی با مدیر برنامه های این بازیکن داشت اما آمانوف بعد از کش و قوس‌های فراوان اعلام کرد؛ اردوی تیم را ترک نمی‌کند و ترجیح می‌دهد به قرارداد خود با استقلال پایبند باشد و در ادامه برای حضور در ترکیب ثابت استقلال تلاش کند.

این اتفاق پیشتر برای امیر ارسلان مطهری هم رخ داده بود و این مهاجم به درخواست باشگاه برای فسخ قرارداد خود تن نداد و در اردوی تیم ماند تا جایی که این‌روزها تبدیل به مهاجم اول تیم تبدیل شده است و در بازی با ملوان هم زننده یکی از گل‌های تیمش بود. اما بعید است این اتفاق برای آمانوف رخ دهد و دیدید که در هفته های اخیر ریکاردو ساپینتو با وجود مصدومیت و محرومیت های متوالی بازیکنان استقلال حاضر نشد به آمانوف بازی دهد اما از امید حامدی فر و حسین زاوری بازی گرفت.

خسرو حیدری، مربی تیم استقلال هم چند روز پیش در واکنش به این سوال خبرنگار که چرا سرمربی تیم به آمانوف بازی نمی‌دهد؟ گفت؛ این قدر که شما پیگیر بازی این بازیکن در ترکیب تیم استقلال هستید خودش در تمرینات تلاشی نشان نمی‌دهد  واین حرف بدین معنی است که در بازی‌های آینده هم آمانوف شانسی برای بازی در ترکیب استقلال ندارد. همان طور که در بازی با ملوان در لیست 18 نفره تیم قرار نگرفت. ادامه حضور در استقلال تنها یک حسن برای آمانوف دارد. اینکه می‌تواند در افتخارات احتمالی استقلال عکسی به یادگار بگیرد و البته موضوع مهمتر اینکه دستمزد خود را برای اساس قرارداد دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها