کد خبر : 1867272 | 08 بهمن 1401 ساعت 15:33 | 28.3K بازدید | 16 دیدگاه

قدم‌به‌قدم با مهندسی رضاوند روی گل استقلال (عکس)

می‌توان گفت که آرش رضاوند به نوعی، گل اول استقلال به ملوان را پایه‌گذاری کرده بود.

قدم‌به‌قدم با مهندسی رضاوند روی گل استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مرور دوباره گل نخست استقلال و دقت بیشتر به جزئیات، نتیجه جالبی را به دنبال دارد. جایی که آرش رضاوند با سری بالا و دیدی خوب، از جعفر سلمانی می‌خواهد تا مهدی قایدی را صاحب توپ کند و این اتفاق نیز رخ می‌دهد و گل اول آبی‌ها اینگونه به ثمر می‌رسد.

همه چیز از جایی شروع شد که بارانی قصد داشت یار هم‌دسته را صاحب توپ کند. اما پاس او به مقصد نرسید و زبیر نیک‌نفس بلافاصله توپ را به رضاوند سپرد. هافبک آبی‌ها که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت به ترکیب برگشته بود، لحظه‌ای درنگ نکرد و همان پاس تک ضربه را با بدون معطلی به سلمانی سپرد.

1795909

نکته جالب اینجاست، زمانی که رضاوند توپ را به سلمانی سپرد، نگاهی به سمت راستش انداخت و قایدی را دید که در موقعیت خوبی قرار دارد. هافبک آبی‌ها فورا دستش را بلند کرد و با اشاره به قایدی، از جعفر سلمانی خواست تا توپ را برای وینگر بوشهری ارسال کند.

سلمانی نیز بلافاصله و با سومین پاس تک ضرب متوالی، توپ را به قایدی سپرد و این بازیکن پس از عبور از تکل خشن علیرضا خوش‌کفا، توانست توپ را به دهانه دروازه بفرستد که پس از اشتباه پدرام قاضی‌پور، توپ وارد دروازه ملوان شد تا گل استقلال اینگونه به ثمر برسد.

1795910

در واقع کار تیمی و زیبای بازیکنان استقلال هنگام به ثمر رسیدن این گل، در نوع خود جالب بود که دید خوب رضاوند و اشاره او به سلمانی که قایدی را صاحب توپ کند، زیبایی این گل را دو چندان کرد.

1795911
1795912
1795913

دیدگاه‌ها