کد خبر : 1867280 | 08 بهمن 1401 ساعت 15:59 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

داستان جالب این داور با مجتبی حسینی و مس

علی‌اصغر مومنی درست مثل روزهای سرمربی‌گری مجتبی حسینی در مس کرمان،‌ یک پنالتی به ضرر این تیم گرفت.

داستان جالب این داور با مجتبی حسینی و مس

به گزارش "ورزش سه"، علی‌اصغر مومنی، داور بازی پیکان و مس کرمان، یکی از چهره‌های خبرساز این هفته محسوب می‌شود که با اعلام یک پنالتی برای پیکان و عدم اعلام یک پنالتی برای مس کرمان صدای اعتراض تیم کرمانی را بلند کرد.

مومنی که در این فصل 3 قضاوت در لیگ برتر داشته است که دو قضاوت‌ آن برای مس کرمان بوده است. جالب اینکه مسی‌ها در گذشته نیز اعتراض زیادی به قضاوت این داور داشته‌اند. زمانی که مجتبی حسینی سرمربی کنونی پیکان در لیگ دسته اول هدایت مس کرمان را برعهده داشت و در بازی با نود ارومیه به قضاوت مومنی اعتراض انجام داده بود.

در بهمن ماه سال 98 در بازی نود ارومیه و مس کرمان مومنی قضاوت کرد و آن روز یک پنالتی برای نود ارومیه گرفت و صدای اعتراض مسی‌ها را که مجتبی حسینی را روی نیمکت خود داشتند، در آورد.

این بار اما داور فوتبال ایران که بسیار باتجربه‌تر از آن روزها شده یک پنالتی به سود رقیب مس کرمان گرفت و بار دیگر باعث ناراحتی آنها شد. جالب اینکه این بار مجتبی حسینی روی نیمکت پیکان حضور داشت و این پنالتی به سود تیم او گرفته شده است. البته که درست یا اشتباه بودن تصمیم مومنی را باید به کارشناسان داوری واگذار کنیم تا متوجه شویم آیا این داور اشتباهی مرتکب شده یا خیر.

دیدگاه‌ها