کد خبر : 1867301 | 08 بهمن 1401 ساعت 18:12 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

با کادر فنی جدید می‌توان کار بزرگ کرد

شنانی: آنقدر تلاش می‌کنیم تا در لیگ معجزه کنیم

هافبک نفت می‌گوید معجزه برای تیمی رخ می‌دهد که بیشتر تلاش کند.

شنانی: آنقدر تلاش می‌کنیم تا در لیگ معجزه کنیم

به گزارش “ورزش سه”، نفت مسجدسلیمان بعد از هفته‌ها ناکامی مقابل هوادار به تساوی رسید. حسین شنانی‌ در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: می‌دانستیم بازی خیلی سختی مقابل هوادار در پیش داریم، چون تیمی است که از جلو پرس می‌کند. اما با توجه به آنالیزی‌ که آقای عنایتی و کادرفنی از این تیم کرده بودند، توانستیم از ابتدا بازی پرفشاری انجام بدهیم. از موقعی که آقا رضا آمده‌اند، ریتم و سیستم بازی تیم تغییر کرده است‌. توانستیم در این سه-چهار روز خودمان را با سیستم جدید وفق بدهیم، خدا را شکر چند موقعیت هم‌ داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

وی در ادامه گفت: باید این بازی را با پیروزی به پایان می‌رساندیم چون بازی در خانه ما بود و  به این سه امتیاز نیاز داشتیم، اما خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. شرایط کمی سخت شده است، ان‌شاءالله‌ در دو بازی آینده مقابل پیکان و استقلال، که بازی‌های دشواری هم هستند، بتوانیم امتیاز بگیریم. اگر بتوانیم یکی-دو پیروزی در بازی‌های آینده کسب کنیم، جایگاهمان در جدول بهتر خواهد شد.

1744106

او در خصوص تغییر سرمربی نفت مسجدسلیمان و آمدن رضا عنایتی به نفت گفت: باید تشکر کنم از آقای رضا مهاجری که اول فصل تیم خیلی خوب و یکدستی را بستند. اما به دلیل اتفاقاتی که تمایل ندارم در موردش صحبت کنم، ایشان از تیم جدا شدند. در ادامه راه، آقای اشکش جایگزین شدند، ایشان هم به تیم کمک کردند و باید از هر دو مربی تشکر کنم. الان هم که آقای عنایتی سکان هدایت تیم را بر عهده گرفته‌اند، همان‌طور که گفته‌ام سیستم بازی تیم تغییر کرد و امیدوارم بتوانیم خودمان را با شرایط جدید وفق بدهیم. واقعا جایگاه واقعی نفت مسجد سلیمان این رده از جدول نیست، به نظرم اگر دو بازی را ببریم، خودمان را از منطقه خطر سقوط به لیگ یک نجات خواهیم داد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و  با کمک آقای عنایتی و کادر فنی تیم بتوانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.

این بازیکن در رابطه با حضور هواداران در جدال با هوادار گفت: هواداران یار دوازدهم ما هستند و با حضور آنها انگیزه ما دو برابر می‌شود. خدا را شکر هواداران در این بازی حضور داشتند. اما متاسفانه نتوانستیم بازی را با برد به پایان برسانیم. امیدوارم پس از این دو دیدار خارج از خانه، باز هم شاهد حضور پرتعداد هواداران در ورزشگاه باشیم تا بتوانیم در بازی‌های خانگی هم، هر سه امتیاز را کسب کنیم. اما بازی با پیکان و استقلال بسیار مهم است، باید در این دو بازی امتیاز بگیریم و به رده‌های بالاتر جدول برسیم.

شنانی‌ در پایان گفت: با نظر آقای عنایتی، مجتبی مقتدایی و عقیل کعبی به تیم برگشتند‌‌ و چند بازیکن جدید هم در پنجره زمستانی به تیم اضافه شدند. ان‌شاءالله بتوانیم در نیم فصل دوم، تیم خیلی خوبی تشکیل دهیم و امتیازات لازم را کسب کنیم تا از این شرایط خارج شویم. این اتفاق شاید شبیه یک معجزه باشد، اما ما باید تلاش کنیم و امیدوار باشیم، به نظرم معجزه برای فرد یا تیمی اتفاق می‌افتد که تلاش بیشتری دارد.

دیدگاه‌ها