کد خبر : 1867326 | 08 بهمن 1401 ساعت 20:04 | 12.3K بازدید | 3 دیدگاه

کابوس ذوب‌آهن دست بردار تارتار نیست! (عکس)

ذوب آهن در این فصل 4 بار با اخراج بازیکنانش مواجه بوده است.

کابوس ذوب‌آهن دست بردار تارتار نیست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سبزپوشان اصفهانی در حالی مقابل تراکتور شکست خوردند که در نیمه نخست و بعد از شوک اولیه توانستند به بازی برگردند و با گل محمدرضا سلیمانی کار را به تساوی بکشند.

اما در اولین دقیقه وقتهای تلف شده، خطای پورعلی روی گوستاوو باعث شد تا پیام حیدری برای دومین بار از کارت زرد خود برای این بازیکن استفاده کند و او از زمین اخراج شود.

دقایقی بعد از این اخراج بود که بازیکنان تراکتور روی ارسال دقیق ریکاردو آلوز توانستند گل دوم را به ذوب آهن بزنند تا نیمه اول 2-1 به سود شاگردان خمس پایان یابد.

1796024

در نیمه دوم نیز تیم ده نفره ذوب آهن که به وضوح از نظر نیروی انسانی نسبت به تراکتور ضعف داشت، نتوانست بر بازی مسلط شود و یک گل دیگر هم دریافت کرد. البته در همین نیمه و زمانی که بازی 2-1 بود، سلیمانی می‌توانست گل دوم را بزند و بازی مساوی شود اما فرصت دروازه خالی را از دست داد.

این چهارمین کارت قرمز بازیکنان ذوب آهن در این فصل نیز بود که بدشانسی تارتار را تکمیل کرد. هفته اول در بازی با پرسپولیس آنها ده نفره توانستند تیم یحیی گل‌محمدی را متوقف کنند و سپس با یک یار کمتر در فولاد آره نا تا آستانه پیروزی رفتند.

دو کارت قرمز بعدی نیز برابر هوادار در تهران و تراکتور بود که بازی با شکست شاگردان تارتار به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها