کد خبر : 1867420 | 09 بهمن 1401 ساعت 11:58 | 14.8K بازدید | 11 دیدگاه

نگرانی بارسا: دمبله به بازی با یونایتد نمی‌رسد!

مصدومیت عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، بسیار جدی‌تر از پیش‌بینی‌های اولیه به نظر می‌رسد.

نگرانی بارسا: دمبله به بازی با یونایتد نمی‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله شب گذشته در ترکیب اصلی بارسلونا برای دیدار برابر خیرونا قرار داشت اما در دقیقه 26 دچار مصدومیت شد و جایش را به پدری داد. 
شرایط او در هنگام خروج از زمین چندان خوب به نظر نمی‌رسید و همین باعث شد که بسیاری از هواداران بارسا و همچنین کادر فنی این تیم به شدت نگران وضعیت این بازیکن فرانسوی شوند. 
او پیش از این نیز از ناحیه عضلات چهار سر ران دچار مصدومیت جدی شده بود و همین نگرانی‌ها را بیشتر کرده است، خصوصا که این بازیکن در چند ماه اخیر به ستاره بارسا تبدیل شده و مهره‌ای کلیدی در تیم ژاوی به حساب می‌آمد. 

1795997

پیش‌بینی‌های اولیه حاکی از غیبت دو تا سه هفته‌ای این مهاجم فرانسوی بود اما یکی از خبرنگاران حوزه بارسا در روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده که این پیش‌بینی بسیار خوش بینانه است و اگر او فقط دو تا سه هفته از میادین دور باشد یعنی بارسا بسیار خوش شانس بوده است. 
ظاهرا مصدومیت دمبله بسیار جدی است و کوپه خبر داده که حضور او در زمین در دیدار حساس برابر منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ اروپا با تردید جدی روبرو است. 
بارسا چند هفته سخت با دیدارهای فشرده را در پیش دارد و مصدومیت طولانی مدت این ستاره فرانسوی اصلا برای ژاوی و تیمش خوشایند نیست. آن‌ها امیدوار هستند که نتایج آزمایشاتی که امروز انجام خواهد شد، چیزی غیر از این را نشان دهد. 

دیدگاه‌ها