کد خبر : 1867771 | 11 بهمن 1401 ساعت 10:49 | 2.9K بازدید | 4 دیدگاه

برای برد مقابل فجر به شیراز آمدیم

روشنایی: استقلال خوزستان از داوری ضرر دیده

سرپرست استقلال خوزستان مدعی است این تیم بابت اشتباهات داوری در این فصل متضرر شده است.

روشنایی: استقلال خوزستان از داوری ضرر دیده

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان در شرایطی راهی شیراز شده که با مشکلات بزرگی مواجه بود و لغو پرواز این تیم موجب شد تا شاگردان سیروس پورموسوی به صورت زمینی راهی این شهر شده و آماده تقابل با فجر سپاسی شوند.

بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان با اشاره به این موضوع گفت: علی‌رغم این مساله بازیکنان ما با انگیزه پیروزی در شیراز حاضر شده‌اند. از اهمیت بالای این بازی آگاه هستیم و می‌خواهیم با برتری برابر فجر سپاسی شانس صعودمان را افزایش دهیم.


استقلال خوزستان هفته گذشته در ثانیه‌های پایانی برد را با تساوی عوض کرد. سرپرست این تیم در این‌باره می‌گوید: نمی‌خواهم به مسائل داوری اشاره کنم. ما استقلال خوزستان هستیم و باید با تمرکز بالا تا ثانیه پایانی کار را دنبال کنیم. باید آن نتیجه را جبران کنیم و خیلی زود در قامت مدعی اصلی صعود قرار گیریم. بازی با فجر این شانس را به ما خواهد داد.

1619503

روشنایی درباره مسائل داوری و اعتراض این تیم می‌گوید: استقلال خوزستان طی هفته‌های گذشته همواره سعی کرده تا شخصیت خود را نشان داده و فشار را روی داوران نیاورد. همین بازی رفت مقابل فجر، شانس پیروزی خانگی را با اشتباه داوری از دست دادیم. برابر شهرداری آستارا پنالتی ما به شکلی عجیب برگردانده شد، اما همه دیدند که هیچ اعتراضی نداشتیم، اما نباید به شکلی باشد که در نهایت تلاش یک مجموعه با اشتباهات داوری از بین برود. حداقل سه پنالتی این فصل ما نادیده گرفته شده و پرچم‌های اشتباهی را هم علیه تیم ما شاهد بودیم، اما امیدوارم امروز یک داوری همراه با عدالت را شاهد باشیم و بتوانیم با فوتبال به نتیجه برسیم.

دیدگاه‌ها