کد خبر : 1867772 | 11 بهمن 1401 ساعت 10:35 | 19.7K بازدید | 27 دیدگاه

در آستانه امضای قرارداد: کانسلو به مونیخ رفت (عکس)

ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی، برای انجام آزمایش‌های پزشکی و امضای قرارداد با باشگاه بایرن وارد شهر مونیخ شد.

در آستانه امضای قرارداد: کانسلو به مونیخ رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بمب خبری پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2023 متعلق به بایرن مونیخ بود و آن‌ها موفق شدند برای جذب کانسلو در ساعات پایانی این پنجره با منچسترسیتی به توافق برسند. 
این بازیکن که در چند روز اخیر صحبت‌های بسیاری درباره اختلاف جدی‌اش با پپ گواردیولا منتشر شده بود، قصد داشت از سیتی جدا شود تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کند و بایرن را به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل انتخاب کرد. 
روزنامه آلمانی بیلد تصاویری از او منتشر کرده که نشان می‌دهد شب گذشته وارد مونیخ شده تا آزمایش‌های پزشکی باشگاه بایرن را پشت سر بگذارد و قراردادش را به صورت رسمی با این تیم به امضا برساند. 

1796864

مدیران بایرن به دلیل مصدومیت نصیر مزراوی و همچنین تصمیم بنجامین پاوارد به ترک این باشگاه در تابستان سال آینده، به سرعت برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقدام کردند تا دست یولیان ناگلزمان در انتخاب ترکیب تیمش بازتر باشد. 
انتقال کانسلو به بایرن قرضی است، اما بعضی از منابع نزدیک به این باشگاه خبر داده‌اند که بند خرید 70 میلیون یورویی هم در این قرارداد گنجانده شده تا در صورت رضایت صدرنشین بوندسلیگا از این بازیکن برای حفظ او در مونیخ اقدام کنند.  

دیدگاه‌ها