کد خبر : 1867838 | 11 بهمن 1401 ساعت 15:30 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

دریا بابل ۱ - ون پارس اصفهان ۱

لیگ یک/ فرار لحظه آخری بابلی‌ها از شکست

ون پارس اصفهان با گل رضا کرملاچعب تا دقایق پایانی از حریف پیش بود، اما دریا در دقیقه ۶+۹۰ گل تساوی را زد.

لیگ یک/ فرار لحظه آخری بابلی‌ها از شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیستم لیگ آزادگان دریا بابل میزبان ون پارس اصفهان بود. این دیدار باتوجه به فاصله امتیازی نزدیک دو تیم در جدول از اهمیت بالایی برخوردار بود.

جریان بازی در نیمه اول این مسابقه به سود میزبان پیش نرفت و ون پارس در دقیقه ۲۲ توانست دروازه حریف خود را باز کند. این گل برای اصفهانی‌ها توسط رضا کرملاچعب که خرید جدید این تیم محسوب می‌شود به ثمر رسید.

در ادامه نیمه اول گل دیگری رد و بدل نشد تا بازی با یک گل به سود ون پارس در ۴۵ دقیقه ابتدایی به پایان برسد. در نیمه دوم دریا بسیار تلاش کرد نتیجه بازی را برگرداند و میهمان اصفهانی نیز سعی در مدیریت بازی داشت. سرانجام حملات پر تعداد و تلاش‌های بازیکنان دریا جواب داد و این تیم در دقیقه ۶+۹۰ با گل مهرداد حیدری کار را به تساوی کشاند تا یک امتیاز ارزشمند به دست آورده باشد.

ون پارس که اولین سال حضورش در لیگ یک را تجربه می‌کند و یک پیروزی ارزشمند را با تساوی عوض کرد، ۲۴ امتیازی شد و وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهتر کرد. دریا بابل نیز از ۲۰ هفته گذشته ۲۱ امتیاز دارد و امیدوار است با بازیکنانی که به تازگی به خدمت گرفته در هفته‌های آینده بهتر نتیجه بگیرد.

دیدگاه‌ها