کد خبر : 1867868 | 11 بهمن 1401 ساعت 17:34 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

امید زیادی برای صعود داریم؛

زنده روح: آخر فصل سربازی ام تمام می‌شود

احمدرضا زنده‌روح امیدوار است پایان خدمت سربازی‌اش در فجر، با صعود این تیم به لیگ برتر همراه باشد.

زنده روح: آخر فصل سربازی ام تمام می‌شود

به گزارش ورزش سه، احمدرضا زنده‌روح که دو فصل قبل، در ترکیب گل‌گهر به میدان می‌رفت، در پایان لیگ بیستم قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد اما چند روز بعد، دفترچه اعزام به خدمت او صادر شد تا این بازیکن برای سپری کردن دوران سربازی خود، راهی فجرسپاسی شود.

این بازیکن که با سقوط فجر در پایان لیگ بیست و یکم، حالا در لیگ دسته اول توپ می‌زند، پس از تساوی امروز برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: در نیمه دوم، شکل بازی ما تغییر کرد و خیلی خوب بازی کردیم اما روی کم تجربگی، سه امتیاز را از دست دادیم و امیدوارم که در بازی‌های آینده باتجربه‌تر کار کنیم و بتوانیم امتیازات کامل را کسب کنیم.

1790588

او درباره رقابتی که برای صعود به لیگ برتر وجود دارد، گفت: ۳-۴ تیم بالای جدول، به صورت فشرده برای صعود تلاش می‌کنیم و شرایط تیم‌ ما هم خیلی خوب است و خیلی امیدواریم که یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

زنده‌روح در خصوص حضور هواداران فجر در استادیوم بیان کرد: ما هواداران خیلی خوبی داریم و خیلی خوشحالیم که از ما حمایت می‌کنند. به آنها این قول را می‌دهیم که تا آخرین لحظه با تمام توان تلاش کنیم تا بتوانیم روز آخر، دل آنها را شاد کنیم.

این بازیکن سپس درباره زمان پایان خدمت سربازی‌اش گفت: انشالله آخر فصل، دوران سربازی‌ام به پایان می‌رسد. تمام تلاش من و بچه‌ها این است که بتوانیم یک اتفاق خوب را در پایان فصل رقم بزنیم تا سهمی در این شادی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها