کد خبر : 1867882 | 11 بهمن 1401 ساعت 19:02 | 28K بازدید | 5 دیدگاه

رقابت برای دومی ادامه دارد

پورموسوی صعودکننده لیگ برتر را پیش‌بینی کرد

سرمربی استقلال خوزستان گلایه های خود را نسبت به انتخاب داوری به گوش فدراسیون می رساند.

پورموسوی صعودکننده لیگ برتر را پیش‌بینی کرد

به گزارش “ورزش سه”، سیروس پورموسوی در خصوص بازی حساس استقلال خوزستان و فجر سپاسی به خبرنگار ما گفت: در ابتدا به هواداران خوب فجر سپاسی خسته نباشید می‌گویم. انرژی و حضور آنها به بهتر شدن بازی خیلی کمک کرد، هر دو تیم از تیم های بسیار خوب و با کیفیت هستند. با توجه به نامساعد بودن شرایط چمن ورزشگاه حافظیه، هر دو تیم ناچار بودند که به توپ‌های هوایی رو بیاورند، این سبک از فوتبال نه در تفکرات من جایی دارد و نه در اندیشه‌های مهدی رجب زاده. ما به دنبال فوتبال زیبا با پاس های کوتاه زمینی هستیم اما وضعیت چمن حافظیه اجازه این کار را نمی‌داد.

او ادامه داد: صبح دیروز اعلام کردند که پرواز ما لغو شده اما جار و جنجال راه نینداختیم و به برنامه بازی‌ها احترام گذاشتیم. چیزی حدود ۱۱ ساعت را با اتوبوس سفر کردیم، به همین خاطر از دقیقه ۶۰ آثار خستگی در بازیکنانم دیده می‌شد، اگر نتیجه بازی را واگذار هم می‌کردیم باز هم به شرف بازیکنانم درود می‌فرستادم و از آنها تشکر می‌کردم چون واقعا تلاش کردند. خدا را شکر می‌کنم که در دقایق پایانی توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.

پور موسوی در مورد گل دیرهنگام و تساوی بخش تیمش عنوان کرد: ما در دو سه بازی در دقایق پایانی گل خوردیم، واقعا گل خوردن در لحظات پایانی از نظر روحی و روانی در تیم اثر منفی می‌گذارد، به نظرم به خاطر اینکه در بازی گذشته در دقایق پایانی گل خوردیم، در این بازی باهوش‌تر کار کردیم. به هر حال فوتبال همین است، یک روز در دقایق پایانی گل می‌خوریم، در یک بازی هم گل می‌زنیم اما بازیکنانم دیگر نباید اجازه دهند که حریفان در  دقایق پایانی دروازه ما را باز کنند.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با وضعیت داوری در این دیدار و سایر بازی‌های لیگ یک اظهار داشت: داور در نتیجه این بازی تاثیر گذار نبود اما از او گلایه دارم چرا که تحت تاثیر اعتراض تیم حریف قرار گرفت. یک گلایه بزرگ هم از فدراسیون فوتبال دارم، من ۳۰ سال در این فوتبال حضور دارم و طبیعتا نسبت‌ به شرایط و اتفاقات آن آشنا هستم، در هفته‌های گذشته، فقط برای بازی یکی، دو تا از تیم‌ها، داور لیگ برتری گذاشتند، داور در این بازی خوب کار کرد اما چرا برای بازی‌های ما از داور لیگ برتری استفاده نمی‌شود؟ فقط دو دیدار از هجده، نوزده بازی ما در این فصل را داوران لیگ برتری سوت زدند که یکی از آنها بعد از محرومیت چند ماهه، قضاوت می‌کرد و دیگری هم قبل از بازی مصدوم شده بود. اگر قرار بر این است که از داوران لیگ برتری بازی‌های ما را قضاوت کنند باید آماده ترین ها انتخاب شوند، نه داور مصدوم یا محروم. 
در بازی‌های یکی دو تیم دیگر، بهترین داوران ایران قضاوت می‌کنند.
انتظارم این است که فدراسیون و کمیته داوران بین تیم‌های لیگ، تفاوت قائل نشوند و قضاوت همه بازی‌ها را به داوران لیگ برتری بسپارند، ما در کورس قهرمانی هستیم و باید در چینش داوری بازی ها ما و دیگر مدعیان دقت بیشتری شود.

وی در خصوص وضعیت استقلال خوزستان در کورس قهرمانی لیگ یک و صعود به لیگ برتر افزود: ما دو بار این فرصت را داشتیم که به رده دوم جدول صعود کنیم اما این اتفاق رخ نداد، باز هم خدا را شکر می‌کنم که در جدال برای دومی و سومی هستیم، با یک برد می‌توانیم شرایط خودمان را بهتر کنیم، به نظرم تیم شمس آذر در جدول از سایر تیم ها فاصله گرفت اما این رقابت برای دوم شدن تا هفته های پایانی ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها