کد خبر : 1867913 | 11 بهمن 1401 ساعت 23:23 | 26K بازدید | 14 دیدگاه

امیدوارم اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها باشد؛

فکری: شاید از قیافه ما خوش‌شان نمی‌آید

محمود فکری می‌گوید سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل تقویت شده و تنها نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی دارد.

فکری: شاید از قیافه ما خوش‌شان نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، تقابل خیبر خرم‌آباد و سایپا در هفته بیستم لیگ آزادگان، با تساوی بدون گل به پایان رسید. محمود فکری، سرمربی سایپا، پس از این دیدار، در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: بازی خوبی بود. در نیمه اول با توجه به فشاری که روی دروازه حریف آوردیم، می‌توانستیم به گل برسیم. موقعیت‌هایی ایجاد کردیم، اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم و به گل برسیم. در نیمه دوم تقریبا بازی پایاپای بود و موقعیت‌هایی روی دروازه‌ها بود؛ اما خطر آنچنانی نداشت که دروازه باز شود و در نهایت امتیاز بازی تقسیم شد. به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم که در بازی‌های آینده، بچه‌ها توجه بهتر و بیشتری داشته باشند و بتوانیم سه امتیاز مسابقات را بگیریم.

او در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد تغییرات زیاد سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل، باعث نتیجه‌گیری این تیم شده است، گفت: اتفاقا تیم ما تقویت شده، اما ما بازی به بازی از نفرات‌مان استفاده می‌کنیم و هنوز به طور کامل از تغییراتی که ایجاد کردیم، استفاده نکرده‌ایم. نفرات جدید بازی به بازی اضافه می‌شوند و اتفاقا ما از شکل بازی تیمی‌مان راضی هستیم. تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند؛ ولی نیازمند هماهنگی و شناخت بیشتر است تا بتوانیم در بازی‌های آینده پیروز شویم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا از نتیجه دیدار امروز رضایت دارد یا خیر، عنوان کرد: راضی نیستم. ما در نیمه اول شرایطی داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم و ببریم. اما در نیمه دوم بازی پایاپای بود‌.

فکری درباره عملکرد داور مسابقه امروز توضیح داد: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. متاسفانه نمی‌دانم داستان به چه شکل است و از ما خیلی خوش‌شان نمی‌آید یا چه خبر است. به هر حال حتی صحنه‌های ۵۰-۵۰ را هم به ضرر ما زده می‌گیرند و اشتباهات داوری به ضرر ماست. من نمی‌خواهم بگویم که اتفاقی می‌افتد؛ این تیم داوری، یک تیم سالم است و می‌توانیم کاملا به آنها اعتماد کنیم، اما در مجموع از شروع فصل تا اینجا، اکثر اشتباهات به ضرر ما بوده است. کمی در این بحث اذیت می‌شویم و خواهش من این است که دقت بیشتری بکنند.

وی در پایان گفت: نمی‌دانم از قیافه ما خوش‌شان نمی‌آید یا باید بیشتر بخندیم یا کاری کنیم که اشتباهات به ضرر ما نباشد. امیدواریم در بازی‌های آینده اشتباهات برای هر دو تیم باشد و فقط برای ما نباشد. بیشتر اشتباهات به ضرر ماست. شاید برای حریفان هم اشتباهاتی داشته باشند، اما اگر درصد بگیرید، درصد بالایی به ضرر ماست. سایپا یک تیم ریشه‌دار است و هزینه می‌کند و دوست دارد تیم بالا بیاید. انشاءلله که سوت‌ها و داوری باعث مشکل برای این تیم نشود.

دیدگاه‌ها