کد خبر : 1867960 | 12 بهمن 1401 ساعت 11:55 | 19.7K بازدید | 27 دیدگاه

شیخ سلمان رییس شد، تاج هم رای می‌آورد!

مجمع عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برگزاری است و تا دقایقی بعد انتخابات نایب رئیسی این نهاد نیز برگزار خواهد شد.

شیخ سلمان رییس شد، تاج هم رای می‌آورد!

به گزارش “ورزش سه”، سی و سومین اجلاس مجمع عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا در منامه در حال برگزاری است و در این نشست، انتخابات پست‌های مختلف، از جمله دفتر اجرایی فدراسیون برای دوره 2023-2027 و همچنین نمایندگان قاره آسیا در شورای فیفا برگزار خواهد شد.

در این اجلاس شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، که تنها نامزد ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا بود، برای سومین دوره در سمت خود باقی ماند.  

همچنین فهرست نامزدهای نایب رئیسی که از دقایقی بعد انتخابات آن برگزار خواهد شد، به این شرح است: هاشم حیدر از لبنان (غرب آسیا)، مهدی تاج از ایران و داستانبک کونوکبایف از قرقیزستان (آسیای مرکزی)، یوجین سیچوپ از بوتان (جنوب آسیا)، زاو زاو از میانمار (جنوب شرق آسیا) و گنباتور آمگلان باتور از مغولستان (شرق آسیا).

نامزدهای عضویت در شورای فیفا نیز عبارتند از: شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی (قطر)، دو ژائوکای (چین)، کوزو تاشیما (ژاپن)، مونگ گیو چونگ (کره جنوبی) و داتوک حاجی حمدین بن حاجی (مالزی)، ماریانو آرانتا (فیلیپین) و یاسر المسحل (عربستان سعودی).

پنج نامزد از منطقه غرب آسیا، دو نامزد از آسیای مرکزی، سه نامزد از جنوب و سه نامزد از منطقه آسه آن و فوک کای (هنگ کنگ) و از منطقه شرق نیز برای عضویت در دفتر اجرایی AFC با یکدیگر رقابت می‌کنند.

1797137

دیدگاه‌ها