کد خبر : 1868207 | 13 بهمن 1401 ساعت 15:01 | 284.3K بازدید | 444 دیدگاه

12 بازیکن برای بازی صنعت نفت؛

فوری: یحیی امیدهای پرسپولیس را تمرین داد

تمرین امروز تیم پرسپولیس با حضور 12 بازیکن تیم امید در جریان تمرینات گروهی برگزار شد.

فوری: یحیی امیدهای پرسپولیس را تمرین داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی تمرین امروز خود را برگزار کرد که تنها 12 بازیکن تیم امید در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند و سایر بازیکنان باتوجه به صحبتهای شب گذشته یحیی در تمرین حاضر نبودند.

تمرین امروز تیم پرسپولیس از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد و نکته مهم این بود که بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس در تمرین گروهی  حضور نداشتند و یحیی بازیکنان رده سنی امید را به تیم فراخواند.

1797533

امروز 12 بازیکن تیم امید که در لیست بزرگسالان پرسپولیس حضور دارند، در ورزشگاه شهید کاظمی دور هم جمع شدند و زیر نظر یحیی گل‌محمدی کارهای خود را دنبال کردند.

این در حالی است که البته سایر نفرات هم تمرین ریکاوری خود را انجام دادند اما در تمرین گروهی حضور نداشتند و ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کردند.

1797531

نکته مهم اینکه سیامک نعمتی در تمرین امروز کارهای اختصاصی خود را دنبال کرد و لئاندرو پریرا مهاجم خارجی در تمرین امروز حضور نداشت.

مهرشاد اسدی و امیر رضا رفیعی دو دروازه‌بانی بودند که در تمرین امروز حضور داشتند و در غیاب احمد گوهری و علیرضا بیرانوند، در درون دروازه قرار گرفتند.

رضا فلاحتی، ابوالفضل سلیمانی، مهدی نجفی، محمدحسین محمودی، علیرضا بابایی، علیرضا ادهمی، محمد میلاد سورگی و... نفراتی بودند که در تمرین امروز به میدان رفتند.

1797532

نکته مهم اینکه البته باید دید در روز یکشنبه که پایان 72 ساعت تعطیلی تمرین پرسپولیس است، کدام بازیکنان در تمرین حاضر خواهند شد و آیا یحیی تیم بزرگسالان را به زمین برمی‌گرداند یا خیر؟

یحیی گل‌محمدی روز گذشته اعلام کرد که در اعتراض به ناداوری و تلاش برای عدم قهرمانی تیم او، پرسپولیس را با حضور بازیکنان رده امید به بازیهای رسمی خواهد فرستاد.

دیدگاه‌ها