کد خبر : 1868319 | 14 بهمن 1401 ساعت 18:45 | 30K بازدید | 11 دیدگاه

شاید جو تیم ملی فرانسه خوب نیست

تصمیم بازنشستگی واران احمقانه بود

ژروم روتن، کارشناس فوتبال فرانسه، معتقد است واران در خداحافظی از بازی‌های ملی عجله کرده و تصمیم او عقلانی نیست.

تصمیم بازنشستگی واران احمقانه بود

 به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران، مدافع 29ساله فرانسوی سابق رئال و حال حاضر منچستریونایتد، به دلیل خستگی روحی و جسمی تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی گرفت. دیروز ابتدا لوپاریزین این خبر را گزارش داد و سپس واران رسما تایید کرد که دیگر برای فرانسه به میدان نخواهد رفت.

1797518

واران 93 بازی ملی در کارنامه دارد و پس از شکست در فینال جام جهانی 2022 برابر آرژانتین به این نتیجه رسید که دیگر توان و انگیزه لازم برای ادامه بازی با پیراهن فرانسه را ندارد. واران با فرانسه قهرمانی جام جهانی 2018 را کسب کرد. 

ژروم روتن، کارشناس فوتبال فرانسه، در رادیو مونته کارلو از این تصمیم واران به‌شدت انتقاد کرد و گفت: «فکر می‌کنم در این سن و زمانی که در باشگاهی بازی می‌کنید که به شما اجازه می‌دهد در سطح بسیار بالایی باشید، وظیفه‌ای در قبال کشورتان دارید. شما باید خودتان را در اختیار کشورتان قرار دهید. این تصمیم واران فاجعه است. تو سابقه‌ای طولانی داری و تبریک می‌گویم. تو در مهم‌ترین رقابت‌ها یعنی جام جهانی 2018 قهرمان شدی و تبریک می‌گویم. همه بازی‌های خوب تو را در جام جهانی اخیر هم دیدیم. بدبینی‌هایی وجود داشت چون واران مصدوم به رقابت‌ها رسید ولی عملکرد بسیار خوبی داشت، اما به خودم می‌گویم، این دیگر چه تصمیمی بود؟ شنیدن این حرف فاجعه است که در 29سالگی دیگر پیراهن تیم ملی را نپوشی.»

1797520

روتن ادامه داد: «نمی‌توان این کار را انجام داد. رافائل، تصمیمت احمقانه بود. رقابت بالا در تیم؟ او همه مهاجمان را در جیبش می‌گذارد و در تیم، مهره‌ای ارزشمند است. اگر واران در 29سالگی متوقف شد، احتمالاً به این دلیل است که جو تیم ملی فرانسه خوب نیست. خداحافظی در 29سالگی؟ کدام بازیکن در 29سالگی از تیم ملی خداحافظی می‌کند؟»

دیدگاه‌ها