کد خبر : 1868365 | 14 بهمن 1401 ساعت 17:45 | 36.3K بازدید | 69 دیدگاه

اگر ما مثل چلسی خرج کرده بودیم چه می‌گفتید؟

گواردیولا: هنوز یادم نرفته نامه زدند ما محروم شویم

پپ گواردیولا می‌گوید به او ارتباط ندارد چلسی چقدر برای خرید بازیکن هزینه کرده و کنایه زد که زمانی به‌خاطر هزینه بالای سیتی برای خرید بازیکن، چند باشگاه درخواست محرومیت سیتی را کرده بودند.

گواردیولا: هنوز یادم نرفته نامه زدند ما محروم شویم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی یکشنبه در زمین تاتنهام بازی دارد و برای بیشتر نشدن فاصله با آرسنال صدرنشین باید از این بازی سه امتیاز را کسب کند هرچند در سال‌های اخیر سیتی معمولاً در زمین تاتنهام نتوانسته نتایج خوبی کسب کند. در بازی یکشنبه آنتونیو کونته، مربی تاتنهام، به‌دلیل جراحی کیسه صفرا غایب خواهد بود.

1796264

پپ گواردیولا در نشست خبری این بازی گفت: «طبعاً مساوی یا شکست برای ما خوب نیست و همه این را می‌دانیم. تیم خودم را خوب می‌شناسم و بهترین ترکیب به زمین خواهد رفت. هر تصمیمی که بگیرم به صلاح تیم خواهد بود. آنتونیو کونته (مربی تاتنهام) در کنار زمین همیشه فعال و پرجنب‌وجوش است و به‌خوبی تیمش را هدایت می‌کند. امیدوارم خیلی سریع بهبود پیدا کند و به روی نیمکت تیمش برگردد.»

550 میلیون پوند هزینه چلسی در دو بازار نقل و انتقالاتی اخیر: «می‌دانید اگر ما این هزینه را کرده بودیم واکنش‌ها چطور بود؟ هنوز فراموش نکرده‌ام هشت یا 9 باشگاه نامه زدند تا محروم شویم. ما یازده جام در سال‌های اخیر کسب کرده‌ایم از جمله چهار قهرمانی لیگ. تیم خوب و کاملی دارم و به من ارتباط ندارد چلسی، آرسنال یا یونایتد در بازار نقل و انتقالات چقدر هزینه می‌کنند. ما خودمان می‌دانیم چه کاری برای صلاح تیم باید انجام دهیم. البته که این همه هزینه عجیب بود چون چلسی باشگاهی نیست که تحت حمایت یک حکومت باشد.»

1795682

پدرو پورو در تاتنهام به جای سیتی: «او مدافعی عالی است و فصل قبل در بازی برابر اسپورتینگ بسیار ما را آزار داد. تاتنهام با خرید او کار بزرگ و خوبی انجام داد. ما خواهان جذب او بودیم ولی درنهایت تصمیم گرفت به تاتنهام برود.»

مصدومان سیتی: «جان استونز سه هفته یا یک ماه مصدوم است. ناتان آکه و روبن دیاز نیز مصدوم هستند.»

جدایی ژوائو کانسلو از سیتی و پیویتنش به بایرن: «اگر بایرن ژوائو را جذب کرد یعنی او بازیکن فوق‌العاده خوبی است. من در مورد او هیچ‌چیز بدی نمی‌توانم بگویم. ژوائو بازیکنی باشخصیت و ماهر است. او در پست خودش از بهترین‌هاست و همه این را می‌دانند. در دو سال گذشته او از ارکان مهم تیم در راه قهرمانی‌های لیگ برتر بود. او می‌خواست جایی بازی کند که شاد باشد و به بایرن رفت. می‌خواست هر بازی در ترکیب باشد و این در سیتی غیرممکن بود. برایش در چهار ماه آتی بهترین‌ها را در بایرن آرزو می‌کنم. انتقالش قرضی است و در پایان فصل خواهیم دید به سیتی بر می‌گردد یا در بایرن خواهد ماند.»

دیدگاه‌ها