کد خبر : 1868426 | 14 بهمن 1401 ساعت 22:59 | 80.5K بازدید | 15 دیدگاه

اتفاقات زیادی دیده‌ام، اما این یک تصمیم احمقانه بود

انتقاد شدید نویر از تصمیم جنجالی بایرنی‌ها

مانوئل نویر طی اظهاراتی قابل تامل به انتقاد از اخراج تونی تاپالوویچ از بایرن مونیخ پرداخت.

انتقاد شدید نویر از تصمیم جنجالی بایرنی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر در بخشی از مصاحبه اخیر خود با یک رسانه آلمانی، به صورت آشکارا از تصمیم باشگاه بایرن مونیخ مبنی بر اخراج تونی تاپالوویچ انتقاد کرد.

او در این مورد گفت: "این اتفاق، شوک بزرگی به من وارد کرد همان‌طور که برای تونی هم این گونه بود و اصلا متوجه نشدم چرا چنین اتفاقی رخ داد."

دروازه‌بان بایرن که اینک به دلیل مصدومیت شدید در حین اسکی، دور از میادین است، افزود: "تونی نه تنها برای من، بلکه برای همه دروازه‌بان‌های بایرن یک مربی ایده‌آل بود. او همیشه کنار ما و کمک حال ما بازیکنان بود. او 11 سال و نیم برای تیم زحمت کشید و شایسته چنین رفتاری نبود."

نویر در ادامه انتقادات خود با لحنی تندتر گفت: "این یک اتفاق تکان دهنده بود که قلب من را به درد آورد. با اتفاقات بسیاری مواجه شده‌ام، اما این احمقانه‌ترین اتفاقی بود که در طول دوران حرفه‌ای تجربه می‌کنم."

تونی تاپالوویچ که در دوران هانسی فلیک با یک رتبه ترفیع، از مربی دروازه‌بانان، به دستیار سرمربی تبدیل شده بود، بعد از حضور یولیان ناگلزمان در راس کادر فنی بایرن، به پست قبلی خود برگشت و در ادامه نیز به دلیل اختلاف نظر با این مربی جوان از کادر فنی کنار گذاشته شد.

1798059

دیدگاه‌ها