کد خبر : 1868897 | 17 بهمن 1401 ساعت 17:23 | 15.5K بازدید | 18 دیدگاه

رفتار او قابل‌قبول نیست

ماتئوس: نویر یادش رفته کاپیتان بایرن مونیخ است

لوتار ماتئوس نیز به جمع منتقدان مانوئل نویر به خاطر مصاحبه جدیدش علیه باشگاه بایرن مونیخ اضافه شد.

ماتئوس: نویر یادش رفته کاپیتان بایرن مونیخ است

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر اخیرا در مصاحبه‌ای توفانی با سایت اتلتیک صحبت‌هایی مطرح کرد که به شدت خبرساز شده است.

نویر که در جریان تعطیلات خود در حال اسکی کردن دچار سانحه شد و به دلیل شکسته شدن پایش در حال حاضر نمی‌تواند برای بایرن مونیخ به میدان برود، در این مصاحبه از تصمیم خود برای اسکی کردن در جریان تعطیلاتش دفاع کرد و درباره آن توضیح داد. او در بخشی جنجالی از مصاحبه از تصمیم بایرن مونیخ برای اخراج تونی تاپالوویچ، مربی دروازه‌بان‌های تیم، به شدت انتقاد کرد و آن را بی‌رحمانه‌ترین تصمیمی خواند که در زندگی فوتبالی خود دیده است.

1798059

واکنش بایرنی‌ها به این مصاحبه نویر منفی بود و بسیاری معتقدند او به عنوان کاپیتان تیم و وزنه‌ای سنگین در رختکن، نباید واکنشی علنی در مورد تصمیم باشگاه نشان می‌داد.

1798156

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن، در انتقاد از نویر گفت: «مگر کسی مرده یا بچه‌ای در بستر بیماری است؟ یک مربی از بایرن جدا شده که ارتباط نزدیکی با نویر داشت؛ همین. من هم زمانی که برای بایرن بازی می‌کردم، دوست داشتم زمان بیشتری با اودو لاتک، یوپ هاینکس یا اوتمار هیتسفیلد کار می‌کردم.»

ماتئوس ادامه داد: «نویر را درک نمی‌کنم. او با سهل‌انگاری اسکی کرد و پایش شکست. الان هم که علیه باشگاه مصاحبه کرده است و این اصلا از طرف یک کاپیتان قابل‌قبول نیست. همه بازیکنان باید تابع تصمیمات باشگاه باشند. او نمی‌داند کاپیتان تیم است و این مصاحبه‌ها به سود باشگاه نیست؟»

دیدگاه‌ها