کد خبر : 1868530 | 15 بهمن 1401 ساعت 19:00 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

نباید شخصیت و توانایی او را زیر سوال برد؛

کلوپ: افت صلاح ربطی به قرارداد جدید ندارد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از محمد صلاح، ستاره مصری خود، بابت کاهش تعداد گل‌هایش دفاع کرد.

کلوپ: افت صلاح ربطی به قرارداد جدید ندارد

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ در گفت‌وگویی که توسط "لیورپول اکو" انگلیس منتشر شد، گفت: مشکل صلاح نیست. او یک فوتبالیست در سطح جهانی است. او اولین کسی است که برای تمرین می‌آید و آخرین نفری است که می‌رود و سخت کار می‌کند.

او افزود: الان صلاح گل نمی‌زند، اما من هم فکر می‌کنم کسانی هم هستند که می‌گویند چرا باشگاه با کلوپ قرارداد جدیدی امضا کرد؟ این دنیایی است که ما در آن زندگی می‌کنیم، اما همه چیز کاملا خوب است.

کلوپ همچنین گفت: وقتی عملکرد خوبی نداریم، در دوره‌هایی انتقادات ظاهر می‌شوند، اما نمی‌توان شخصیت، دانش، توانایی و همه چیز را زیر سوال برد. اگر بازیکن بزرگی نباشی نمی‌توانی گل‌هایی را که صلاح به ثمر رسانده، بزنی. شما اگر در سطح جهانی باشید هم نمی‌توانید کاری را به طور مداوم انجام دهید.

او در پایان عنوان کرد: صلاح فقط باید آرام باشد. موقعیت‌هایی وجود داشته که او می‌توانست گل بزند؛ چه سال قبل و چه مقابل برایتون. موقعیت‌ها صد درصدی بود، اما توپ به وارد دروازه نشد. به نظر شما این مربوط به قرارداد جدید است؟ درست نیست.

لازم به ذکر است محمد صلاح در تابستان گذشته و در شرایطی که شنیده می‌شد به دلیل اختلاف بر سر دستمزد پیشنهادی باشگاه لیورپول، قصد جدایی از این تیم را دارد، قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

دیدگاه‌ها