کد خبر : 1868567 | 15 بهمن 1401 ساعت 22:28 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

دایش: این پیروزی من نیست، برد بازیکنان است

شان دایش، سرمربی جدید اورتون، بعد از پیروزی تیمش مقابل آرسنال گفت تنها کسانی که بعد از این برد شایسته‌ی ستایش و تحسین هستند، بازیکنان اورتون هستند.

دایش: این پیروزی من نیست، برد بازیکنان است

به گزارش "ورزش سه"، اورتون که چند روز پیش فرانک لمپارد را اخراج کرد و شان دایش را به‌عنوان سرمربی استخدام کرد، امشب در اولین گام با هدایت او دست به کاری بزرگ زد و آرسنال، مدعی شماره یک قهرمانی لیگ برتر را 1-0 شکست داد.

دایش در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "از این پیروزی بسیار خوشحال است ولی اعتقاد دارد نقش او در این پیروزی را نباید بزرگ دانست و همه ستایش‌ها باید معطوف به بازیکنان اورتون و عملکرد آنها باشد." اورتون امشب در گودیسون پارک درحالی به پیروزی رسید که شاگردان آرتتا در لیگ برتر چهارده بازی پیاپی را بدون شکست سپری کرده بودند.

1798375

سرمربی جدید اورتون در کنفرانس خبری بعد از این مسابقه به خبرنگاران گفت: "اورتونی‌ها یک برد روحیه‌بخش می‌خواستند. تنها چیزی که بازیکنان ما می‌خواستند این بود که یک پیروزی روحیه‌بخش به‌دست بیاورند و چه چیزی بهتر از شکست دادن مدعی قهرمانی. آنها در حال حاضر در مرکز توجه هستند و من معتقدم تنها عاملی که می‌تواند اورتون را موفق کند بازیکن‌ها هستند."

امروز شاهد حداکثر تلاش بازیکنان اورتون بودیم
در طول هفته که با بازیکن‌ها جلسه داشتیم ارزیابی صادقانه‌ای از وضعیت داشتند. بچه‌ها در این هفته، سخت تلاش کردند و زحمت کشیدند چون تغییر مربی و سبک جدیدی که با خودش می‌آورد کار را برای هیچ تیمی راحت نمی‌کند. در شرایطی که اورتون دارد، حداقل خواسته من تلاش حداکثری بچه‌هاست و امروز شاهد این حداکثر تلاش بودیم.

افزایش اعتمادبه‌نفس تیم مهم است
خیلی مهم است که تیم دوباره اعتمادبه‌نفس پیدا کند. ما در موقعیتی بوده‌ایم که برای هیچ‌کس جالب نیست. اصل ماجرا همیشه ثابت است: باید در نبردها پیروز بشویم، به آرمانمان پایبند باشیم و در مسیر رسیدن به هدف از کارمان لذت ببریم. ما بدون شک می‌توانیم از نظر فنی پیشرفت کنیم ولی لازمه‌ی این، داشتن اعتمادبه‌نفس است و این اعتمادبه‌نفس با پیروزی‌های بیشتر به‌دست می‌آید.

بازیکن‌ها به‌خاطر اخراج لمپارد خوب کار می‌کنند؟
نه. بگذارید صریح بگویم این غلط است که بگویید بازیکنان اورتون قبلاً به‌خاطر پیراهن باشگاه نمی‌جنگیدند. آنها فقط به یک سری تغییرات کوچک احتیاج داشتند. تعهد آنها تفاوتی نکرده. اورتونی‌ها به باشگاهشان متعهد بوده و هستند.

نظر دایش درباره دربی مرسی‌ساید که در پیش است
به عنوان مربی تنها چیزی که در این بازی برایم اهمیت داشت، عملکرد تیم بود که واقعاً راضی هستم. پیروزی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ هم که همه چیز را شیرین‌تر کرد. ما توانستیم خوب پرس کنیم و بازی را آرام کنیم. این سبک کاری من است. درباره بازی‌های بعدی ما سعی می‌کنیم فعلاً حواسمان به تمرین‌های روزانه باشد تا قدم‌به‌قدم جلو برویم.

دیدگاه‌ها