کد خبر : 1868824 | 17 بهمن 1401 ساعت 11:14 | 43K بازدید | 13 دیدگاه

نظر جالب پاشازاده درباره اتفاقات کرمان

مقایسه قرارداد کاوه رضایی با مسی و رونالدو!

این درگیری‌ها و حواشی به هیچ عنوان برای بینندگان، هواداران حاضر در ورزشگاه و به طور خاص کودکان جالب نیست و تصویری زشت از فوتبال را به نمایش می‌گذارد.

مقایسه قرارداد کاوه رضایی با مسی و رونالدو!

به گزارش “ورزش سه”، مدیر ورزشی سابق استقلال همیشه برای مصاحبه فرد مناسبی است چرا که صریح و بدون ادا حرف می‌زند.

ابتدای صحبت ما با مهدی پاشازاده ستاره پیشین و کاپیتان استقلال در خصوص نتایج خوب این تیم در دو هفته اخیر است. او می‌گوید: استقلال تیم بسیار خوبی است، حتی زمانی که هشت امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم گفتم که بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و شاگردان ساپینتو این پتانسیل را دارند که بار دیگر به کورس مدعیان بازگردند.

او در مورد حواشی دیدار استقلال و مس ادامه داد: کاملا با این اتفاقات و حواشی مخالفم، متاسفانه این اتفاقات در فوتبال ما زیاد شده است، هفته پیش در دیدار پرسپولیس و فولاد و این هفته نیز در بازی استقلال و مس این اتفاقات ناخوشایند رخ داده است. این درگیری‌ها و حواشی به هیچ عنوان برای بینندگان، هواداران حاضر در ورزشگاه و به طور خاص کودکان جالب نیست و تصویری زشت از فوتبال را به نمایش می‌گذارد. اینکه چه شخصی مقصر جنجال دیدار استقلال و مس بوده است را نمی‌دانم، من در کنار زمین نبوده‌ام و از صحبت‌ها و حرکات صورت گرفته اطلاعی ندارم. اما معتقدم که یک مربی تیم بزرگی مثل استقلال باید تا حدی حرفه‌ای باشد که حتی اگر کادرفنی تیم رقیب نیز قصد ایجاد تنش و جنگ روانی را داشته باشد نباید این حواشی به وجود بیاید.

1798020

بازیکن سابق استقلال و تیم ملی در رابطه با رقم قراداد داخلی کاوه رضایی که به تازگی در رسانه منتشر شده است عنوان کرد: بدون تردید سو مدیریت باعث انعقاد چنین قراردادی شده است، باید مشخص شود بر مبنای چه منطقی قراداد این بازیکن بدین شکل بسته شد، این چه شکل از تنظیم قرارداد است؟ حتی در قراداد مسی و رونالدو هم این تعداد آپشن گنجانده نمی‌شود.

او در مورد منفعل بودن مدیران باشگاه استقلال در پنجره زمستانی و اینکه آیا تیم ساپینتو به مهره‌ای جدید نیاز دارد یا خیر توضیح داد: این مبحث به تفکرات کادرفنی تیم ارتباط دارد، درست است که استقلال بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد اما شاید ساپینتو برای بازی‌ها آینده و تغییر سیستم تیمش قصد داشته باشد، بازیکن دیگری را به جمع شاگردان خود اضافه کند. به هر حال بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و این احتمال وجود دارد که بازیکنی مصدوم یا محروم شود.

1731966

پاشازاده در پایان اضافه کرد: استقلال در این هفته باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود. در لیگ برتر دیدار آسانی وجود ندارد و تمام بازی‌ها سخت است. شاگردان رضا عنایتی نیز برای بقا می‌جنگند و امتیاز گرفتن در این بازی‌ها بسیار سخت تر است. بخصوص که عنایتی خودش گزینه استقلال بوده و با همه تمرکز و تلاش به میدان خواهد آمد.

نویسنده: پژمان راهبر

دیدگاه‌ها