کد خبر : 1869040 | 18 بهمن 1401 ساعت 13:32 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

مصدومیت لوسیانو و پایان دغدغه‌‍‎‌های خروج؛

بازگشت منشا به مدار تاکتیکی محمد ربیعی (عکس)

با مصدومیت لوسیانو پریرا بار دیگر گادوین منشا به مدار تاکتیکی تیم فوتبال مس رفسنجان بازگشته است.

بازگشت منشا به مدار تاکتیکی محمد ربیعی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تشکیل زوج منشا و شیمبا که دو مهاجم آماده سال‌های اخیر فوتبال ایران بوده‌اند، یکی از آرزوهای محمد ربیعی برای تقویت تیمش بود؛ مربی‌ای که توانست با جذب چند بازیکن به خوبی تفکرات خود را در بخش دفاعی غالب کند، اما در بخش تهاجمی مشکلات زیادی در طول فصل پیش روی این مربی قرار گرفت.

شیمبا و منشا قرار بود فصلی دیوانه‌وار را در کنار هم پشت سر بگذارند و به همین دلیل محمد ربیعی آرایش بازیکنانش را در فصل، از 1-6-3 در لیگ بیست و یکم، در لیگ بیست و دوم به 2-5-3 تغییر داد، اما آنچه ربیعی و دستیارانش تصور می‌کردند، به واقعیت نزدیک هم نشد.

1799226

آقای گل فصل گذشته تا پایان هفته هجدهم موفق به گلزنی نشده و در شرایطی که زمزمه‌هایی جدی مبنی بر خروج منشا وجود داشت، درنهایت کادر فنی مس تصمیم به حفظ این مهاجم نیجریه‌ای برای نیم‌فصل دیگر گرفت و در ادامه مصدومیت پریرا سبب شد تا منشا بار دیگر شانس ورود به ترکیب اصلی را هم پیدا کند.

ربیعی در آخرین تمرین تیمش پیش از مصاف با مس رفسنجان که از ساعتی دیگر در اراک آغاز خواهد شد، صحبت‌ها و تمرینات جدی‌ای با منشا داشته که ممکن است در بازی امروز، سرانجام به طلسم این مهاجم خاتمه دهد و منشا بتواند اولین گل فصل را در اراک خود بزند؛ موضوعی که برای نارنجی‌پوشان کرمانی بسیار پراهمیت خواهد بود.

دیدگاه‌ها