کد خبر : 1869352 | 19 بهمن 1401 ساعت 17:41 | 39.1K بازدید | 15 دیدگاه

برد ارزشمند پرسپولیس، قبل از پرسپولیس!

تیم امیدهای پرسپولیس با سه گلی که بازیکنان موردنظر یحیی گل‌محمدی برای تیم بزرگسالان به ثمر رساندند، بردی ارزشمند را در لیگ برتر تهران کسب کرد.

برد ارزشمند پرسپولیس، قبل از پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، امروز همزمان با مسابقات لیگ برتر بزرگسالان، رقابت‌های لیگ برتر تهران در رده امیدها نیز با شور و هیجان خاصی برگزار شد و تیم پرسپولیس نیز در دیداری حساس به مصاف دنا صبا آیندگان رفت.

این دیدار در حالی برگزار شد که یحیی گل‌محمدی هفته گذشته اعلام کرده بود قصد دارد از نفرات تیم امید برای بازی بزرگسالان استفاده کند اما در نهایت بازی حساس تیم امید با دنا صبا، باعث شد تا او هیچ کدام از بازیکنان اصلی تیم امید را به آبادان نبرد و تنها به استفاده اجباری از امیررضا رفیعی (گلر ذخیره) اکتفا کند.

به این ترتیب و در روزی که ترکیب تیم امید قرمزها با نفرات موردنظر یحیی گل‌محمدی، پرستاره‌تر از همیشه بود، شاگردان محمود انصاری توانستند با سه گل دنا صبا را شکست دهند و با بردی پرگل ورزشگاه مطهری را ترک کنند.

محمدحسین محمودی، مهدی نجفی و رضا فلاحتی سه گل پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساندند. محمودی و نجفی بازیکنانی هستند که با نظر یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس پیوستند و رضا فلاحتی هم سابقه حضور در تمرینات تیم امید و بازی دوستانه مقابل فولاد را دارد.

با این نتیجه تیم امید پرسپولیس 51 امتیازی در جایگاه دوم جدول قرار گرفت و حالا امیدوار است با لغزش استقلال، جایگاه این تیم در صدر جدول را بگیرد و قهرمان رده امیدها در لیگ برتر تهران شود.

دیدگاه‌ها