کد خبر : 1869366 | 19 بهمن 1401 ساعت 18:37 | 10.1K بازدید | 3 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

موسوی- عطایی: زور سرمربی تیم ملی بیشتر بود

لبنیات هراز آمل به یک پیروزی ارزشمند در هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال ایران دست یافت.

موسوی- عطایی: زور سرمربی تیم ملی بیشتر بود

به گزارش "ورزش سه"، در چهارمین دیدار هفته بیست و پنجم، تیم لبینات هراز آمل در دیگر مسابقه این هفته در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل میزبان نیان الکترونیک خراسان بود و سه بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

دو تیم که صعودشان به مرحله پلی‌ آف قبلا قطعی شده بود در این مسابقه برای تثبیت جایگاه خود در جدول به میدان رفتند و لبنیات با پیروزی سه بر یک عملکرد بهتری برای رسیدن به این هدف داشت.

شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز در ست دوم مسابقه 25 بر 22 مغلوب نیان شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 17 و 25 بر 18 حریف را شکست دادند و به هجدهمین برد خود دست یافتند تا هنوز برای کسب صدر جدول در هفته پایانی امید داشته باشند.

تیم نیان الکترونیک خراسان نیز در این مسابقه یازدهمین شکست خود را تجربه و با 14 برد و 43 امتیاز، یک پله در جدول مسابقات سقوط کردند.
بهرام سلیمانی، محمد شاهمیری، مهدی نویدی و محمدرضا کاویان به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

محمدرضا طابعی کمک مربی نیان به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت. این مسابقه 114 دقیقه طول کشید و 400 نفر تماشاگر داشت. یکی از تماشاگران در هنگام مسابقه بطری آب به داخل زمین پرتاب کرد، اما با حضور به موقع عوامل اجرایی از توقف بازی جلوگیری شد.

دیدگاه‌ها