کد خبر : 1869476 | 20 بهمن 1401 ساعت 13:05 | 6.5K بازدید | 8 دیدگاه

با تغییراتی که زارع داد به گل تساوی رسیدیم

تعجب بازیکن ملوان از داوری‌ها : امسال عجیب است!

بازیکن ملوان می‌گويد که تیم آنها برای سفر به اصفهان سیزده ساعت در راه بوده و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی برای آنها شده است.

تعجب بازیکن ملوان از داوری‌ها : امسال عجیب است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان در هفته نوزدهم لیگ برتر، توانست در یک دیدار خارج از خانه، برابر ذوب آهن به نتیجه تساوی یک – یک دست پیدا کند. سهیل فداکار زننده گل تساوی انزلی چی ها در گفتگو با خبرنگار ما و درخصوص این دیدار گفت: بازی سختی بود. با توجه به وضعیت تیم ما و اتفاقاتی که پیش از برگزاری مسابقه افتاد، شرایط سختی داشتیم. پرواز ما به اصفهان لغو شد و مجبور شدیم با اتوبوس به این شهر سفر کنیم که پس از گذشت حدود سیزده ساعت، توانستیم حوالی 2 بامداد به اصفهان برسیم.

وی ادامه داد: قبل از بازی شرایط سختی برایمان پیش آمد. به هر نحوی که بود، وارد زمین مسابقه شدیم. بازی نیز سخت و دشوار داشتیم. رقابت نزدیکی بین هر 2 تیم شکل گرفته بود. روی یک غافلگیری دروازه ما باز شد. اما خدا را شکر با تغییراتی که آقای زارع دادند، توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.

او اظهار داشت: ما حتی می توانستیم بازی را برنده شویم. نسبت به ذوب آهن، موقعیت های خیلی بهتری داشتیم ولی کم تجربه بودیم و این فرصت‌ها را به گل تبدیل نکردیم. ولی باز هم خدا را شکر می کنیم که با کسب امتیاز به انزلی برگشتیم.

فداکار درخصوص گلی که به ثمر رساند نیز به خبرنگار ما گفت: من پیش از این نیز گفته بودم، هر گلی که به ثمر می رسانیم، حاصل زحمت و کار تیمی بچه هاست. خدا را شکر می کنم که توانستم زحمات بچه ها را به نتیجه برسانم.

1793385

او درباره اینکه موتور گلزنیش کمی دیر روشن شده نیز اظهار داشت: حدود 9 بازی از نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت و مسائل دیگر، از دست دادم. در نیم فصل دوم وضعیت متفاوت شد و به من نیز بازی رسید و خدا را شکر توانسته ام تاکنون 2 گل در لیگ و یک گل در جام حذفی به ثمر برسانم.

بازیکن ملوان درخصوص فاصله گرفتن این تیم از انتهای جدول چنین گفت: ما هنوز به رتبه ای که داریم قانع نیستیم. هر گاه با بچه ها صحبت می کنیم، از انگیزه هایمان برای کسب رتبه های بالای جدول صحبت می کنیم. کادرفنی نیز این را از ما می خواهد. قطعا تلاشمان را می کنیم تا به رتبه های بالای جدول برسیم.

وی درباره بازی هفته بعد تیمش نیز گفت: گل گهر تیم خوبی است، مربی و بازیکنان بزرگی دارد و هزینه‌های زیادی انجام داده است. قطعا بازی بسیار سختی را در پیش داریم. فکر کنم در دو، سه هفته قبل نیز نتایج مطلوبی کسب نکرده اند. آنها برای پیروزی وارد میدان می‌شوند و شک نکنید ما نیز در زمین خودمان، به‌جز کسب سه امتیاز به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

1795310

فداکار در پایان و درخصوص اعتراض های مازیار زارع به داوری خاطرنشان کرد: حالا همه چیز تمام شده و رفته است. ولی داوری ها واقعا عجیب است. من نمی دانم چرا اینگونه قضاوت می کنند. بعضی از صحنه ها هست که کاملا به سود ماست ولی داور به ضرر ملوان سوت می زند. این اتفاقات باعث می شود بچه ها درون زمین عصبی شوند و به ما فشار بیاید. باید فکری به حال این داوری ها بشود. در همین چند هفته، چندین پنالتی به سود ما نگرفته اند. امیدوارم زودتر VAR وارد فوتبال کشور شود تا سطح داوری های کمی بهتر شود.

دیدگاه‌ها