کد خبر : 1869495 | 20 بهمن 1401 ساعت 14:00 | 32.9K بازدید | 14 دیدگاه

مطهریِ سرمربی هم بالانشینی می‌خواهد

لحظه‌شماری قاتل لالیگایی‌های ایران برای برد ششم!

سرمربی نساجی یکی از پرفشارترین تجربه‌های سرمربی‌گری خود را در بازی با پیکان پشت سر گذاشت.

لحظه‌شماری قاتل لالیگایی‌های ایران برای برد ششم!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در خانه به مصاف پیکان رفت و در یک بازی پر افت و خیز برابر حریف تهرانی‌اش متوقف شد.

نساجی که در ابتدای فصل جدید در یک تصمیم جالب توجه، سکان هدایتش به حمید مطهری، مربی پرافتخار فوتبال ایران در سمت دستیاری سپرده شد، فصل را با نتایج پرنوسانی آغاز کرد، اما به یک باره با جا افتادن تفکرات مطهری در ذهن بازیکنان، چهار هفته رویایی را پشت سر گذاشتند که طی آن نفت مسجدسلیمان آماده آن روزها را با چهار گل شکست دادند، برابر ذوب‌آهن به تساوی رسیدند و گل‌گهر را در یک نتیجه غیرمنتظره در خانه خودش مغلوب کردند و وقتی همه منتظر کشیده شدن ترمز این تیم بودند، در میان شگفتی فولادِ نکونام را هم با دو گل از پیش رو برداشتند تا به تیم آماده آن روزهای فوتبال ایران تبدیل شوند.

1800167

با این حال، فرا رسیدن تعطیلات فرسایشی جام جهانی، عملکرد این تیم را هم به مانند استقلال، رقیبش در سوپرجام، تحت‌الشعاع قرار داد و پرشورهای شمال کشور را با یک افت به نسبت پیش از جام جهانی مواجه کرد.

با این حال، ثبت تنها شکست پاکو خمس در لیگ برتر با تراکتور رویایی‌ای که ساخته، نقطه مثبت عملکرد نساجی پس از جام جهانی بود و به تبع آن با یک پیروزی برابر فجر سپاسی در جام حذفی، توانستند در جدول این رقابت‌ها هم باقی بمانند.

نمایش قابل‌قبول نساجی در رفسنجان که با متوقف کردن تیم پرمهره مس همراه شد، در بازی برابر سپاهان هم ادامه داشت و شاید اگر شاگردان مطهری کمی بهتر از فرصت‌های خود استفاده می‌کردند، آنها روند پیروزی‌های پیاپی سپاهان صدرنشین را متوقف می‌کردند.

1800168

مطهری که خود در زمان بازی یکی از بااستعدادهای فوتبال ایران محسوب می‌شد، اما مصدومیت مانع از تداوم بازی‌های خوبش شد، کنار زمین هم شور و هیجان زیادی در هنگام کوچ شاگردانش دارد. موضوعی که برابر پیکان به اوج خود رسید و یک اشتباه در انجام تعویض، فشار روی دوش او را چندین برابر کرد و در نهایت از دست رفتن پیروزی تیمش مقابل پیکان آن قدر به او سخت آمد که برای دقایقی هم از کوره در رفت.

مطهری که با حضور در پرسپولیس به بالانشینی در جدول عادت کرده بود و در اواسط فصل هم تیمش جایگاه بسیار خوبی به دست آورده بود، هفته بعدی در شرایطی به مصاف مس کرمان خواهد رفت که این سرمربی احتمالا با آرایشی هجومی تیمش را وارد زمین خواهد کرد تا بعد از چهار هفته دوری از پیروزی، بالاخره با سه امتیاز این مسابقه و تکرار پیروزی در دور رفت، حتی تا پله هشتم جدول هم صعود کند.

عکاس: سیاوش اسدالله‌نیا

دیدگاه‌ها