کد خبر : 1869508 | 20 بهمن 1401 ساعت 15:11 | 37K بازدید | 24 دیدگاه

ستاره اروگوئه‌ای روی قولش ماند

فده یک گل بزند، آنچلوتی بازنشسته نمی‌شود

فده والورده به قولش به کارلو آنچلوتی عمل کرده و فقط یک گل دیگر تا چالش مربی ایتالیایی فاصله دارد.

فده یک گل بزند، آنچلوتی بازنشسته نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تابستان و پس از دیدار رئال مادرید برابر لایپزیش در دور گروهی لیگ قهرمانان که فده والورده موفق شد یکی از دو گل رئال را بزند، کارلو آنچلوتی در نشست خبری و با لحن شوخی گفت: «همیشه تعجب می‌کردم که چرا فده کم گل می‌زند. به او همواره می‌گویم که با این قدرت شوت‌زنی، باید حداقل 10 گل در هر فصل بزند. او با هر دو پا خوب شوت می‌زند و یک بازیکن فوق‌العاده است. به فده گفته‌ام که اگر امسال حداقل 10 گل نزند، کارت مربی‌گری‌ام را پاره خواهم کرد و بازنشسته می‌شوم.»

1800189

والورده هم در پاسخ گفته بود که اصلا دوست ندارد دلیل بازنشستگی کارلتو باشد. شب گذشته آنچلوتی در بازی رئال برابر الاهلی مصر و در غیاب مارکو آسنسیو و کریم بنزما، رودریگو را مهاجم نوک قرار داد و والورده هم بال راست شد. دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که روی ریباند شوت رودریگو، این والورده بود که توانست گل دوم رئال را به ثمر برساند.

1800190

فده با این گل تعداد گل‌هایش را به 9 رساند و به این ترتیب تنها یک گل با چالش کارلتو فاصله دارد. ستاره اروگوئه‌ای که پس از جام جهانی کمی افت کرده بود، شب گذشته نمایشی خوب داشت و نشان داد که در حال بازگشت به روزهای خوبش است. او همچنین 6 گل در لالیگا زده و دو گل نیز در لیگ قهرمانان. فده با 9 گل حالا پشت سر وینیسیوس (14 گل)، بنزما (13 گل) و رودریگو (10 گل) چهارمین گلزن برتر رئال در فصل جاری است.

دیدگاه‌ها