کد خبر : 1869635 | 21 بهمن 1401 ساعت 15:35 | 20.9K بازدید | 36 دیدگاه

سبایوس دلیل تحول رئال است

آنچلوتی: امسال بیشتر از فصل قبل جام می‌گیریم

کارلو آنچلوتی درخشش دنی سبایوس را مهمترین دلیل متحول شدن رئال در خط میانی می‌داند و گفت که در فصل جاری بیشتر از فصل قبل جام خواهند گرفت.

آنچلوتی: امسال بیشتر از فصل قبل جام می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان، الاهلی مصر را شکست داد و به فینال رفت. کهکشانی‌ها فردا برای کسب عنوان قهرمانی باید برابر الهلال عربستان قرار بگیرند.

1800451

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت: «همه هیجان و شور بازی فینال را داریم و از تیم خواسته‌ام از بازی خودش لذت ببرد. اگر این کار را انجام دهیم، بهترین نتیجه برایمان رقم خواهد خورد. رسیدن به فینال با توجه به مسیری که در لیگ قهرمانان طی کردیم، واقعا دشوار بود. اینطور نیست که فردا اگر ببریم کار خاصی نکرده‌ایم و اگر ببازیم، فاجعه رخ خواهد داد. این برای ما جام مهمی است و پایانی برای یک مسیر دشوار. ما اعتماد به نفس بالایی داریم و مهم است تیم این اطمینان را از دست ندهد. من هنوز معتقدم این فصل می‌تواند بهتر از فصل قبل باشد، چون تیم در مسیر پیشرفت است.»

کارلتو در مورد الهلال گفت: «الهلال تیم خوبی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. تیمی متشکل از بهترین‌های عربستان و چند بازیکن خارجی خوب هستند که تجربه اروپایی دارند. به آنها احترام می‌گذاریم و می‌خواهیم از بازی برابر این تیم لذت ببریم. خیلی اتفاق نمی‌افتد که رئال برابر الهلال به میدان برود.»

وضعیت کریم بنزما و میلیتائو: «دیروز به مراکش آمدند چون معتقدم فردا می‌توانند بازی کنند. البته تمرین امروز بسیار مهم است. اگر کریم و میلیتائو اینجا هستند، یعنی شرایط بازی دارند. ولی بعد از تمرین امروز تصمیم نهایی را خواهم گرفت.»

1800450

تحول خط میانی رئال یک ماه پس از شکست از بارسا در فینال سوپرجام: «با اضافه شدن دنی سبایوس به خط میانی، تیم شاداب‌تر از قبل شد و دیگر هافبک‌ها نیز به فرم خوب خودشان برگشته‌اند. کروس و مودریچ بهتر بازی می‌کنند و به خصوص مودریچ از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارد. شوامنی هم دیگر مصدوم نیست و برگشته؛ اما مهمترین دلیل تحول خط میانی ما فرم عالی سبایوس است.»

اهمیت بالای این جام برای رئال: «من همه جام‌ها را مهم و تعیین‌کننده می‌دانم. در یک فینال دیگر هستیم و می‌خواهیم قهرمان شویم.»

20 فوریه 1983، کارلو آنچلوتی با پیراهن رم برابر ناپولی قرار گرفت که رامون دیاز (مربی الهلال) را در خط حمله داشت: «بله، یک گل زیبا در آن بازی زدم و رامون هم برای ناپولی گل زد. بارها به عنوان بازیکن برابر هم قرار گرفتیم و این اولین بار است که به عنوان مربی مقابل هم قرار خواهیم گرفت. از دیدار دوباره او خوشحال می‌شوم.»

1800322

ترکیب رئال برای بازی فینال: «انتخاب یازده بازیکن دشوار است ولی بازیکنان درک خواهند کرد. شروع عالی بازی بسیار مهم است و من یک تیم آماده را در میدان می‌خواهم.»

احتمال پذیرفتن هدایت تیم ملی برزیل: «وضعیت من روشن است و تا 2024 با رئال قرارداد دارم.»

تقویت تیم در خط حمله برای تابستان: «باید در آرامش تصمیم گرفت. باید سن کریم و عملکرد او در میدان را هم در نظر گرفت. کریم بعد از جام جهانی روند گلزنی خوبی داشته و فصل بعد نیز برای ما گل‌های زیادی خواهد زد. کریم فصل بعد هم شماره 9 رئال است. در مورد تقویت خط حمله باید با نهایت آرامش و تعمق تصمیم گرفت.»

دیدگاه‌ها