کد خبر : 1869800 | 22 بهمن 1401 ساعت 18:39 | 13.8K بازدید | 9 دیدگاه

خشم چلسی از داور و VAR: دو امتیاز ما را دزدیدند

چلسی از داوری دیدار امشب این تیم مقابل وستهم خشمگین بوده و معتقد است در این بازی یک پنالتی واضح به نفع آبی‌ها گرفته نشده است.

خشم چلسی از داور و VAR: دو امتیاز ما را دزدیدند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز عصر در هفته بیست و سوم لیگ برتر در خانه وستهم به مصاف این تیم رفت و با تساوی 1-1 به کار خود پایان داد. اما آبی‌های لندن از داوری و تیم VAR این مسابقه به‌شدت عصبانی هستند.

در دقایق پایانی دیدار امشب چلسی و وستهم صحنه‌ای جنجالی در محوطه جریمه وستهم اتفاق افتاد. بازیکنان و نیمکت چلسی معتقد بودند به دلیل برخورد توپ به دست یکی از بازیکنان تیم میزبان باید یک پنالتی به سود آنها اعلام شود، ولی داور و VAR نظر دیگری داشتند.

1800736

شوت کانر گالاگر برای چلسی در محوطه جریمه به دست توماس سوچک، هافبک اهل چک وستهم، برخورد کرد و با وجود اعتراض شدید بازیکنان چلسی VAR این صحنه را پنالتی تشخیص نداد تا کار ادامه پیدا کند.

بازیکنان چلسی در درون زمین تا چند دقیقه به شدت به داور اعتراض می‌کردند و معتقد بودند یک پنالتی واضح از تیمشان دریغ شده است. پیتر والتون، داور سابق انگلیسی که به عنوان کارشناس داوری در شبکه BT Sport، حضور داشت گفت این صحنه یک پنالتی واضح بوده است. جرمین جناس هم در همین شبکه با نظر والتون موافق بود و گفت چلسی حق دارد از این تصمیم ناراحت باشد.

1800735

دیدگاه‌ها