کد خبر : 1869804 | 22 بهمن 1401 ساعت 18:58 | 14.1K بازدید | 11 دیدگاه

پاتر: هافبک وستهم سیو خیلی خوبی داشت!

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از تساوی 1-1 مقابل وستهم از پنالتی‌ای که در دقایق پایانی بازی به نفع تیمش گرفته نشد گله کرد و گفت بازیکن وستهم مثل دروازه‌بان توپ را مهار کرد، ولی پنالتی گرفته نشد.

پاتر: هافبک وستهم سیو خیلی خوبی داشت!

به گزارش "ورزش سه"، همان‌طور که انتظار می‌رفت کنفرانس مطبوعاتی گراهام پاتر بعد از تساوی چلسی مقابل وستهم تحت تاثیر صحنه‌ای در اواخر مسابقه بود که چلسی را به شدت خشمگین کرده است.

در دقایق پایانی دیدار امشب چلسی و وستهم صحنه‌ای جنجالی در محوطه جریمه وستهم اتفاق افتاد. بازیکنان و نیمکت چلسی معتقد بودند به دلیل برخورد توپ به دست توماس سوچک، هافبک اهل جمهوری چک وستهم، باید یک پنالتی به سود آنها اعلام شود ولی داور و VAR نظر دیگری داشتند.

1800741

گراهام پاتر در مصاحبه مطبوعاتی به داوری این بازی کنایه زد و گفت بازیکن وستهم مثل یک دروازه‌بان توپ را دفع کرد بدون اینکه پنالتی‌ای اعلام بشود.

بله، برای وستهم سیو خوبی بود!
به نظرم کاری که بازیکن آنها کرد سیو خوبی بود. گاهی اوقات برای اینکه یک تیم بتواند امتیازش را حفظ کند نیاز به دروازه‌بان دارد.

تا جایی که ما دیدیم، هند بود. گاهی اوقات تیم باید شانس هم بیاورد، ولی امشب ما این شانس را نداشتیم. ولی زندگی همین است. ما باید به تلاش ادامه بدهیم.

1800742

عملکرد چلسی در این مسابقه
ما می‌خواستیم برنده بشویم. به خصوص در نیمه اول در بازی ما نکات مثبت زیادی بود که می‌توانیم از آنها برای پیشرفت بیشتر تیم استفاده کنیم. ما در یک روند هستیم و سعی داریم خریدهای جدید و مصدوم‌ها را هر چه سریع‌تر به شرایط ایده‌آل برسانیم.

گلزنی ژوائو فلیکس
فلیکس در این بازی خیلی خوب بود. کیفیت او را می‌شد تشخیص داد. هر چقدر بیشتر بازی کند بهتر و بهتر می‌شود.

انتقاد هواداران چلسی از مارک کوکوریا
شکی نیست که هواداران می‌توانند نظر خودشان را ابراز کنند، ولی همان‌طور که در کنفرانس مطبوعاتی قبلی گفتم، معتقدم مارک در حال حاضر در بهترین روزهای فوتبالی‌اش نیست. ولی او در دو بازی ما مقابل لیورپول و فولام که با کلین‌شیت به پایان رسید یکی از اعضای خط دفاعی بود. او امسال تابستان موردتوجه یک باشگاه دیگر بود. کوکوریا به هیچ وجه فوتبالیست بدی نیست. ما باید متحد باشیم و به او کمک کنیم.

دیدگاه‌ها