کد خبر : 1869810 | 22 بهمن 1401 ساعت 19:21 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

تلفات دربی لندن: مصدومیت در دقیقه ۱۵ (عکس)

لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی وستهم، در دیدار امشب این تیم مقابل چلسی در دقیقه 15 مصدوم شد و زمین را ترک کرد. ناراحتی شدید او از این مصدومیت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

تلفات دربی لندن: مصدومیت در دقیقه ۱۵ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وستهم امشب در ورزشگاه خانگی‌اش، استادیوم لندن، در یکی از دربی‌های پایتخت انگلیس میزبان چلسی بود.

اما درحالی‌که تنها 13 دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود، لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی وستهم، بعد از برخوردی با نونی مادوکه، خرید جدید چلسی، به زمین افتاد. او شانه‌های خود را گرفته بود و به شدت احساس درد می‌کرد. تیم پزشکی وستهم وارد زمین شد و چند دقیقه مشغول مداوای این ستاره برزیلی بود، ولی پاکتا در نهایت به نیمکت تیمش اشاره کرد که قادر به ادامه بازی نیست.

1800748
1800749

درحالی‌که پاکتا زمین مسابقه را به آرامی ترک می‌کرد، ناراحتی در چهره او مشخص بود. تصویر او در این لحظات واکنش‌های زیادی در انگلیس داشت که نشان می‌داد پاکتا به خاطر از دست دادن این دربی چقدر ناراحت است. چند دقیقه بعد از بیرون آمدن پاکتا از زمین ژوائو فلیکس برای چلسی گلزنی کرد، اما تیم پاکتا در نهایت موفق شد با تساوی 1-1 به این بازی خاتمه دهد.

1800750

پاکتا، که تابستان گذشته با قراردادی 60میلیون یورویی از لیون به وستهم پیوسته، در اولین فصل حضورش در فوتبال انگلیس نتوانسته انتظارها را برآورده کند و این مصدومیت ضربه دیگری به تلاش‌های او خواهد بود.

دیدگاه‌ها