کد خبر : 1869871 | 23 بهمن 1401 ساعت 09:59 | 12.3K بازدید | 18 دیدگاه

کلوپ: من مسئول اصلی بحران لیورپول هستم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید درباره این که تیمش وارد بحرانی جدی شده تردیدی وجود ندارد.

کلوپ: من مسئول اصلی بحران لیورپول هستم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل گذشته قهرمان جام حذفی و جام اتحادیه شد و تا روز آخر در کورس قهرمانی لیگ برتر هم حضور داشت اما شرایط در این فصل کاملا متفاوت شده است. 
نتایج ضعیف این تیم باعث شده که آنها در حال حاضر با 29 امتیاز از 20 بازی در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار بگیرند و شانسی حتی برای کسب سهمیه اروپایی نیز نداشته باشند.
کلوپ در گفتگو با اسکای اسپورت درباره شرایط تیمش اظهار داشت: «معلوم است که وارد بحران شده‌ایم. این چیزی نیست که بتوانم از آن دوری کنیم و پنهان شویم. باید برای بیرون آمدن از آن تلاش کنیم و این همان کاری است که سعی داریم به خوبی انجامش دهیم و باید در آن موفق شویم.»

1787548

او با اشاره به دلیل قرار گرفتن تیمش در این بحران گفت: «شما می‌توانید از هر چیزی انتقاد کنید و این درست است اما نباید افراد اشتباهی را مورد انتقاد قرار داد. این واقعا غیرمنطقی است. من مسئول تمامی این شرایط هستم و اگر قرار است از کسی انتقاد شود باید من باشم! واقعیت همین است و من هم مشکلی با آن ندارم.»
این مربی آلمانی در پاسخ به سوالی درباره تاثیر اتفاقات فصل قبل روی بازیکنان اضافه کرد: «من نمی‌دانم فصل قبل چقدر روی بازیکنانم از نظر روانی و جسمی تاثیر داشت اما می‌دانم که تاثیرگذار بود. با این حال، از نظر من اگر چیزی به شما آسیب می‌زند تنها چاره این است که به جای آزرده شدن به جنگیدن ادامه دهید.» 

دیدگاه‌ها