کد خبر : 1869878 | 23 بهمن 1401 ساعت 10:52 | 27.2K بازدید | 23 دیدگاه

من مسئول لیز خوردن استیون جرارد هستم؟

کنایه تند گواردیولا به لیورپول: حریف حسود!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به رقبا و مدیران لیگ برتر انگلیس درباره اتهام‌ها و تنبیه‌های احتمالی هشدار داد.

کنایه تند گواردیولا به لیورپول: حریف حسود!

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در چند روز گذشته در صدر اخبار اروپا و انگلیس قرار داشته و حواشی بسیاری را به واسطه گزارش لیگ برتر تجربه کرده است. 
در این گزارش تاکید شده که سیتی بیش از 100 مورد تخلف مالیاتی داشته است. قرار است کمیته مستقلی در این باره تحقیق کنند و در نهایت رای را صادر کند اما احتمال کسر امتیاز این تیم و گرفتن جام‌های قهرمانی از آنها بسیار محتمل است. 
گواردیولا در این باره به به خبرنگاران گفت: «این جام‌ها و این لحظات جدای از هر جریمه به ما متعلق هستند و کسی نمی‌تواند آنها را از ما بگیرد. گلی که سرخیو آگوئرو زد، وقتی بالوتلی لیزد خورد؟ ما مسئول لیز خوردن استیون جرارد در آنفیلد نبودیم. اشتباه ما چه بود؟ من برای جرارد احترام قائل هستم اما آن لحظه به ما تعلق دارد.»

1800927

سرمربی سیتی با اشاره به تلاش دیگر باشگاه‌ها برای محکومیت این تیم اضافه کرد:« این حسادت بخشی از ورزش است. وقتی تیمی قهرمان هستید و همه سعی در شکست شما دارند حس خوبی است. اما بعضی تیم‌ها به خاطر ورزشگاه‌های بزرگی که ساخته‌اند دوست دارند به لیگ قهرمانان بیایند.»

گواردیولا با انتقاد از رفتار لیگ برتر ادامه داد:« اما ما قهرمان شده بودیم. اگر آنها به ما شک داشتند مشکلی نبود. وکلایی هستند و می‌شد صبر کرد تا روند قانونی طی شود اما لیگ برتر حتی یک ثانیه صبر نکرد. شهرت ما آسیب جدی دیده است. ما در پرونده یوفا هم در شرایط مشابهی قرار داشتیم و آیا چیزی تغییر کرد؟ قطعا نه.»

او با تمجید از عملکرد تیمش در طول این سال‌ها اظهار داشت: «می‌دانم که در نهایت این لیگ برتر است که تصمیم خواهد گرفت اما از تلاشی که تیمم به کار گرفت خبر دارم و از آنها ممنون هستم. اگر اتفاقی در سال 2009 یا 2010 رخ داده نباید تمامی اتفاقات بعدی را زیر سوال ببرد. ما این لحظه‌های قشنگ را کنار هم زندگی کردیم و واقیت است که کسی نمی‌تواند جام‌ها و لذتی که داشتند را از سیتی بگیرد.»

دیدگاه‌ها