کد خبر : 1869897 | 23 بهمن 1401 ساعت 12:10 | 27.5K بازدید | 57 دیدگاه

وعده لیورپول به کلوپ: هرچقدر می‌خواهی خرید کن!

مدیران لیورپول قصد دارند بودجه قابل توجهی برای خرید بازیکن را در تابستان آینده در اختیار یورگن کلوپ قرار دهند.

وعده لیورپول به کلوپ: هرچقدر می‌خواهی خرید کن!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از روزهای درخشانی که در فصل گذشته پشت سر گذاشت حالا با روزهای دشواری روبرو شده و در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارند. 
مصدومیت‌های متعدد و نداشتن نیروی کافی و لازم به وضوح از معضلات اصلی این تیم در فصل جاری بوده و همین باعث شده که کلوپ بارها به این موضوع اشاره کند و صحبت‌های زیادی از سیاست نقل و انتقالاتی این باشگاه مطرح شود. 
پیش از این حتی گفته شده بود که اگر شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند شاید این فصل آخرین فصل همکاری کلوپ و لیورپول باشد و خبرهایی از آغاز مذاکرات او با رئال مادرید نیز به گوش رسیده بود.

1798413

حالا روزنامه انگلیسی تایمز خبر داده که باشگاه لیورپول قصد دارد بودجه قابل توجهی را برای خرید بازیکن در اختیار این مربی آلمانی قرار دهد تا بتواند بازیکنانی که مدنظرش هستند را در تابستان سال آینده به خدمت بگیرد. 
جود بلینگام گزینه اصلی سرمربی لیورپول است، چرا که او علاقه خاصی به این هافبک انگلیسی دارد و امیدوار است که بتواند او را برای پوشیدن پیراهن این تیم در فصل آینده متقاعد کند. 
در صورتی که چنین وعده‌هایی از سوی مدیران لیورپول عملی شود، کلوپ علاقمند است که همچنان به حضورش در آنفیلد تا پایان مهلت قراردادش با این باشگاه ادامه دهد.

دیدگاه‌ها