کد خبر : 1869967 | 23 بهمن 1401 ساعت 17:20 | 50.8K بازدید | 17 دیدگاه

پاسخ گوندوگان به ادعای جنجالی کاراگر

کسی که برای سیتی 25 گل زده اشتباهی نیست!

ایلکای گوندوگان به صحبت‌های جنجالی جیمی کاراگر که اخیرا مدعی شده ارلینگ هالند در زمان انتقال به منچسترسیتی باشگاهی اشتباه را انتخاب کرد به تندی پاسخ داد.

کسی که برای سیتی 25 گل زده اشتباهی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2022 ارلینگ هالند یکی از پرخواهان‌ترین فوتبالیست‌های دنیا به حساب می‌آمد. باشگاه‌های بزرگ از گوشه و کنار اروپا نبردی تمام‌عیار را برای به خدمت گرفتن این ستاره گلزن نروژی آغاز کرده بودند.

هالند در نهایت با قراردادی 50میلیون یورویی به منچسترسیتی پیوست که قهرمان لیگ برتر انگلیس بود. اما در طول فصل جاری برخی کارشناسان معتقد بودند انتخاب منچسترسیتی توسط هالند انتخابی اشتباه بوده، چرا که تیم پپ گواردیولا به ندرت با سیستم استفاده از یک شماره 9 در نوک خط حمله کار می‌کند.

1801042

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، اخیرا در مصاحبه با شبکه اسکای این انتقاد را دوباره مطرح کرد و گفت هالند باشگاهش را اشتباه انتخاب کرده است. صحبت‌های کاراگر موجب ناراحتی منچسترسیتی و بازیکنانش شده است و امروز ایلکای گوندوگان به او واکنش نشان داد.

گوندوگان در مصاحبه خود گفت: "کسی که در 20 مسابقه 25 گل می‌زند صددرصد در تیم جا افتاده است. خصوصیات ارلینگ باعث شده سبک بازی ما متفاوت بشود. هم او و هم کل تیم باید با این وضعیت جدید سازگار بشوند. ما در این فصل بازی‌هایی استثنایی انجام داده‌ایم. یادمان نرفته که تا همین یکی-دو هفته پیش همه چیز عالی بود و همه در حال تعریف و تمجید از ما بودند.

حفظ آرامش در کورس قهرمانی برای ما خیلی مهم است. باید این را بپذیریم که در چند بازی اخیر به اندازه کافی خوب نبودیم و این درباره همه صادق است. همه بازیکنان سیتی باید در آینه به خودشان نگاه کنند و این را ببینند که باید تلاش را بیشتر کنند. اگر بخواهیم فاصله با آرسنال را از بین ببریم دیگر جایی برای اشتباه کردن نیست".

1801043

ارلینگ هالند تا اینجا در لیگ برتر 25 گل به ثمر رسانده و 4 بار موفق به ثبت هت‌تریک شده است. اما او در همه رقابت‌ها برای سیتیزن‌ها 28 مسابقه انجام داده و 31 گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها