کد خبر : 1869982 | 23 بهمن 1401 ساعت 18:41 | 22.1K بازدید | 41 دیدگاه

اعتراف کمیته داوران انگلیس: گل برنتفورد آفساید بود

رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس در تماس با دو باشگاه آرسنال و برایتون درباره اشتباهات مهم فرایند VAR در بازی‌های دیروز این دو تیم در لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.

اعتراف کمیته داوران انگلیس: گل برنتفورد آفساید بود

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه آرسنال و برایتون از تصمیمات VAR در بازی‌هایی که دیروز در لیگ برتر انجام دادند به شدت عصبانی هستند.

آرسنال که دیشب مقابل برنتفورد به تساوی 1-1 رسید می‌گوید گل دیرهنگام برنتفورد در حالی مورد قبول قرار گرفت که کریستین نورگارد، بازیکن حریف، به وضوح در آفساید قرار داشت و VAR هم در کمال تعجب حکم به نادرست بودن این گل نداد. در سوی دیگر، برایتون معتقد است گلی که پرویس استوپینان در مقابل کریستال پالاس به ثمر رساند کاملا درست بوده و به غلط از سوی VAR آفساید تشخیص داده شد.

1801062

روزنامه دیلی‌میل می‌گوید مسئول VAR دیدار آرسنال و برنتفورد، لی میسون، فراموش کرده در زمان به ثمر رسیدن گل برنتفورد تصاویر را خط‌کشی کند تا آفساید بودن او مشخص شود.

در میان اعتراضات شدید آرسنال و برایتون، امروز کمیته داوران اتحادیه فوتبال انگلیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد هاوارد وب، رئیس این کمیته، با دو باشگاه معترض تماس گرفته و درباره اشتباهات VAR توضیح داده است.

1801063

در بیانیه کمیته داوران انگلیس آمده است: "هاوارد وب با دو باشگاه آرسنال و برایتون تماس گرفت تا درباره دو اشتباه تاثیرگذار فرایند VAR توضیح بدهد. هر دو مورد، که به دلیل خطای انسانی در تحلیل شرایط آفساید اتفاق افتاد، به دقت در حال بررسی است".

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از دیدار دیشب تیمش مقابل برنتفورد به صراحت گل ایوان تونی، بازیکن برنتفورد، را آفساید دانست و گفت: "همین الان فیلم را تماشا کردم و باید بگویم گل آنها آفساید بود. آنها احتمالا اواخر هفته توضیح خواهند داد، ولی امروز هیچ توضیحی در این باره داده نشد".

دیدگاه‌ها