کد خبر : 1870006 | 23 بهمن 1401 ساعت 20:31 | 19K بازدید | 20 دیدگاه

تن‌هاخ: به رشفورد گفتم همین‌طور برایمان گلزنی کن

اریک تن‌هاخ بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل لیدز به ستایش از مارکوس رشفورد ستاره گلزن تیمش پرداخت و گفت از او خواسته در همه بازی‌ها با همین تمرکز به میدان برود و گلزنی کند.

تن‌هاخ: به رشفورد گفتم همین‌طور برایمان گلزنی کن

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در هفته بیست و سوم لیگ برتر به خانه لیدز رفت تا شانسش را برای سبقت گرفتن موقت از منچسترسیتی و صعود چند ساعته به رتبه دوم لیگ برتر امتحان کند.

تن‌هاخ که تیمش را با چند تغییر به میدان فرستاده بود از عملکرد بازیکنان یونایتد راضی نبود. شیاطین سرخ تا دقیقه 80 که توسط گارناچو به گل رسیدند عملاً موقعیت‌های خطرناک زیادی روی دروازه حریف خلق نکردند ولی در ده دقیقه پایانی با این گل و همچنین گل مارکوس رشفورد موفق شدند به پیروزی برسند.

1801091

تن‌هاخ بعد از بازی به مارکوس رشفورد چه گفت؟
گل مارکوس عالی بود. واقعا چه گلی! من به سراغ مارکوس رفتم و گفتم هر بازی موفق می‌شوی خودت را در موقعیت گلزنی قرار بدهی. گفتم قابلیت این را داری که در هر بازی گل بزنی و از این به بعد باید با همین تمرکز برای ما بازی کنی.

علت استفاده چرخشی از بازیکنان در ترکیب یونایتد
ما امروز یک بار دیگر نشان دادیم به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم. در حال حاضر در کل اروپا تنها تیمی هستیم که در چهار رقابت مختلف حضور دارد و بازی می‌کند. در این شرایط باید از همه بازیکنانی که در فهرست ما هستند استفاده کنیم. همه در حال کمک به تیم هستند و این نکته مثبتی است.

هری مگوایر
هر جا که شرایط بازی اقتضا کند مگوایر بازی خواهد کرد. ما به هری نیاز داریم. او بازیکن خوبی است ولی در پست او رقابت خوبی جریان دارد. ما تیمی هستیم که در پست‌های مختلفش رقابت وجود دارد.

جیدون سانچو
بله، شکی نیست که من به‌خاطر او خوشحالم. از اینکه بعد از یک مدت طولانی دوری از تیم به این خوبی دوباره شروع کرده واقعا خوشحالم و از عملکرد جیدون رضایت دارم.

دیدگاه‌ها