کد خبر : 1870011 | 23 بهمن 1401 ساعت 21:03 | 31.8K بازدید | 18 دیدگاه

هشدار به وخهورست: باید از استانداردت بهتر باشی!

ووت وخهورست، بازیکن هلندی جدید منچستریونایتد، در دیدار امشب مقابل لیدز عملکرد خوبی داشت ولی روی کین می‌گوید از او انتظار بیشتری دارد.

هشدار به وخهورست: باید از استانداردت بهتر باشی!

به گزارش "ورزش سه"، ووت وخهورست، مهاجم هلندی منچستریونایتد، در ماه ژانویه از بشیکتاش به این تیم پیوست. او در بازی‌های اول خود با پیراهن شیاطین سرخ نتوانست نظر مثبت کارشناسان و هواداران را جلب کند اما وخهورست در بازی امشب مقابل لیدز عملکردی بهتر از بازی‌های گذشته‌اش داشت.

وخهورست در بازی امشب از ابتدا به میدان رفته بود.او که به عنوان مهاجم نوک شیاطین سرخ بازی می‌کرد پاس گل دوم این تیم را در دقیقه 85 به الخاندرو گارناچو داد. او در دیدار عقب افتاده روز چهارشنبه هفته گذشته منچستریونایتد و لیدز هم از ابتدا به میدان رفت ولی در دقیقه 60 به دستور اریک تن هاخ تعویض شد. به نظر می‌رسید سرمربی یونایتد که در آن بازی از عملکرد مهاجم هلندی راضی نبود امروز از عملکرد او رضایت داشته است. 

1801108

روی کین، ستاره سابق یونایتد، در مصاحبه با اسکای گفت که وخهورست شرایط خوبی دارد ولی انتظار او از این مهاجم هلندی بیشتر است. کین گفت:" وخهورست بد نبوده. این بهترین تعریفی است که می‌توانم از او بکنم. بازی کردن برای منچستریونایتد یعنی بهترین بودن. پس او و هر کس دیگری این پیراهن را می‌پوشد باید از استاندارد خودش بهتر کار کند. شاید کادر فنی باید بیشتر به او برسد، نمی‌دانم، ولی من انتظارم از وخهورست بیشتر است".

وخهورست تا اینجا برای یونایتد در لیگ برتر پنج بازی انجام داده ولی نتوانسته به گل برسد. او در دیدار مقابل ناتینگهام فارست در جام اتحادیه برای شیاطین سرخ گلزنی کرده و حالا بی‌تاب است تا طلسم را شکسته و دوباره نامش را در میان گلزنان این تیم ببیند. وخهورست امروز یک پاس گل به گارناچو داد و باید دید آیا در بازی‌های آینده یونایتد شاهد ادامه روند صعودی او خواهیم بود؟

دیدگاه‌ها