کد خبر : 1870028 | 23 بهمن 1401 ساعت 23:54 | 46.9K بازدید | 28 دیدگاه

شاید ستاره آبی ها به بازی بزرگ فصل نرسد

نگرانی بزرگ سیتی قبل از دیدار با آرسنال: هالند!

ستاره نروژی سیتی به خاطر مصدومیت در بازی امشب تعویض شد و حالا همین موضوع، بزرگترین نگرانی پپ در آستانه تقابل بزرگ فصل است.

نگرانی بزرگ سیتی قبل از دیدار با آرسنال: هالند!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی سه بر یک منچسترسیتی مقابل استون ویلا می تواند هزینه سنگینی برای شاگردان پپ گواردیولا داشته باشد؛ آنها در شروع نیمه دوم ارلینگ هالند را به دلیل مصدومیت از ناحیه پشت ران از دست دادند و حالا مشخص نیست که او به بازی حساس روز چهارشنبه مقابل آرسنال می رسد یا خیر.

تنها سه روز به بازی حساس با آرسنال باقی مانده و سیتی اگر این دیدار را پیروز شود، با تفاضل گل بهتر به صدر صعود خواهد کرد. در چنین شرایطی، پپ گواردیولا نگران غیبت مهاجم اول تیمش در تعیین کننده ترین دیدار فصل است.

او در پایان بازی با استون ویلا در پاسخ به سوالی در خصوص میزان مصدومیت هالند و اینکه آیا او به بازی با آرسنال می رسد یا خیر گفت: "نمی دانم! به نظر مصدومیت بدی بود و او احساس درد می کرد. پزشکان تیم ترجیح دادند که در مورد او ریسک نکنیم و تعویضش کردیم. هنوز مشخص نیست اما اگر او به بازی با آرسنال نرسد مجبوریم یک نفر دیگر را جایگزینش کنیم."

1801154

وضعیت مصدومیت ارلینگ هالند هنوز مشخص نیست و حضور یا عدم حضور این بازیکن در بازی روز چهارشنبه مقابل آرسنال طی 24 الی 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد. گواردیولا با وجود اینکه گزینه های خوبی برای جانشینی هالند دارد اما به خوبی می داند که حضور ستاره نروژی چقدر برای تیمش اهمیت دارد. او در ادامه اظهاراتش در خصوص هالند گفت: "باید منتظر بمانیم اما امیدوارم که او را داشته باشیم."

سیتی در روزهای پیش رو بازی های حساس زیادی دارد. این تیم سه روز دیگر با آرسنال بازی می کند و سپس ده روز بعد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید با لایپزیش بازی کند. غیبت هالندی که 31 گل در 29 بازی این فصل (25 گل در 21 بازی لیگ برتر) به ثمر رسانده، نگرانی همه اعضای تیم را به دنبال دارد و گوندوغان نیز در پایان بازی با استون ویلا گفت: "امیدواریم مصدومیت او جدی نباشد چرا که در بازی های آینده نیازش داریم."

1801155

دیدگاه‌ها