کد خبر : 1870078 | 24 بهمن 1401 ساعت 11:52 | 14.5K بازدید | 30 دیدگاه

پیام کلوپ برای هواداران لیورپول: هیچ‌جا نمی‌روم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به شایعاتی که در روزهای اخیر درباره جدایی‌اش از این باشگاه منتشر شده بود واکنش نشان داد.

پیام کلوپ برای هواداران لیورپول: هیچ‌جا نمی‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف لیورپول در این فصل باعث شده که تردیدهایی درباره ادامه حضور کلوپ در این باشگاه مطرح شود. 
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که آینده این مربی به نتیجه این تیم در بازی برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان و همچنین کسب سهمیه اروپایی در پایان این فصل بستگی دارد. 
بعضی از رسانه‌های اسپانیایی نیز چند روز قبل از آغاز مذاکرات این مربی آلمانی با رئال مادرید در صورت قبول پیشنهاد تیم ملی برزیل از سوی کارلو آنچلوتی خبر داده بودند. 

1796506

کلوپ در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این موضوع اظهار داشت: «من درک می‌کنم که چرا مردم چنین نظری دارند و چنین فکرهایی به ذهن‌شان خطور می‌کند، اما باید به آن‌ها بگویم که من هیچ‌جا نمی‌روم و نمی‌توانم این کار را انجام دهم. من مسئولیت بسیاری در این تیم دارم و می‌خواهم که بار دیگر با لیورپول موفق شوم و مشکل این تیم را حل کنم.»
او درباره شرایط این فصل تیمش اضافه کرد: «این روزها برای ما بسیار سخت است و من لذتی از آن نمی‌برم، اما اگر می‌خواهیم در دوران سخت نشان دهیم که این باشگاه بسیار خاص است چون به همه چیز باور داریم، پس باید این روزها را در کنار هم پشت سر بگذاریم. وقتی دوران خوب ما شروع شود، دوباره روزهای خوبی را در کنار هم سپری خواهیم کرد. من صد درصد به این باشگاه تعهد دارم و در انتظار آینده درخشان و مثبتی هستم.»

دیدگاه‌ها